غلامرضا حسن‌پور ۴۰ سالگی انقلاب را به معنای بلوغ و پختگی یک نظام دانست و تصریح کرد: علی‌رغم خواب خوش دشمنان، برنامه‌ها و فتنه‌های آن‌ها، امروز درخت تنومند انقلاب ایران در آستانه ورود به دهه ۵۰ سالگی خود قرار داشته و روز به روز شاهد شکوفایی و اقتدار این کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.
کد خبر: ۷۱۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 03 February 2019
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: اقدامات هوشمندانه بسیج اصناف نگذاشت نقشه‌های دشمن در زمینه سرایت تعطیلی بازار به سراسر کشور عملی شود و آنان را ناکام گذاشت.

به‌گزارش تسنیم،حسن‌پور در همایش تجلیل از بازاریان انقلابی ملایر با اشاره به اینکه بسیج اصناف نگذاشت نقشه‌های دشمن در زمینه تعطیلی بازار به سراسر کشور سرایت کند اظهار داشت: هم اکنون بازاریان ما در خدمت نظام، اسلام و انقلاب بوده و می‌توانند با همراهی و حمایت از دولت با گران‌فروشی و احتکار مبارزه کنند.

وی ۴۰ سالگی انقلاب را به معنای بلوغ و پختگی یک نظام دانست و تصریح کرد: علی‌رغم خواب خوش دشمنان، برنامه‌ها و فتنه‌های آن‌ها، امروز درخت تنومند انقلاب ایران در آستانه ورود به دهه ۵۰ سالگی خود قرار داشته و روز به روز شاهد شکوفایی و اقتدار این کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با تاکید بر اینکه امروز باید کار‌های مهم اقتصادی به فعالان و متعهدان این عرصه سپرده شود افزود: در نهضت امام خمینی (ره) بازار و بازاریان در صف اول پیروزی انقلاب قرار داشتند.

حسن‌پور با اشاره به نقش مهم بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اظهارداشت: بازاریان اولین گروهی بودند که به ندای امام راحل پاسخ گفتند و این نشان از جایگاه و اهمیت این قشر در پیروزی انقلاب و پیشبرد اهداف کشور است. این امر تنها مختص به دوران ابتدایی انقلاب نیست بلکه امروز نیز باید سخنان امام در اواویت کاربازاریان قرار گیرد.

وی با تاکید بر مبارزه همه جانبه بازاریان و اصناف با محتکران و‌گرانفروشان تصریح کرد: بازاریان، اتحادیه‌های صنفی کشور و بسیج باید مبانی انقلاب امام‌خمینی (ره) را استخراج و آن‌ها را از دولت، مجلس و قوای سه‌گانه و سایر ارگان‌های ذی‌ربط مطالبه کنند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه بازاریان و اصناف امروز نیازمند کمک و‌حمایت هستن ابراز کرد: در شرایط فعلی که کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است دولت نیز باید از بازاریان و اصناف حمایت کند چرا که بدون همراهی مردم و توسعه بخش خصوصی که شکل گرفته از میان همین مردم است، در این جنگ اقتصادی موفق نخواهیم شد.

حسن‌پور با اشاره به نقش اثرگذار بازاریان و اصناف در دوران پس از انقلاب و دفاع مقدس و تقدیم ۱۰ هزار شهید اصناف در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب تصریح کرد: امروز نیز بسیج اصناف محکم و استوار در همه عرصه‌ها با روحیه بسیجی تلاش می‌کند تا در برابر جنگ اقتصادی دشمن مقابله کرده و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا با تحریم‌های ظالمانه خود علیه ملت و کشور ایران می‌خواهد ما را زمین‌گیر کند گفت: امروز به کوری چشم دشمنان انقلاب ما با وحدت و همبستگی ملت و مسئولان و حرکت در مسیر ولایت فقیه چهل ساله شده و در آینده‌ای نه چندان دور با تکیه بر داشته‌های داخلی از این گردنه صعب‌العبور نیز عبور خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان همدان و شهرستان ملایر نیز ترکیبی از افراد انقلابی و ولایت مدار بوده و هستند تصریح کرد: امیدواریم با پشتیبانی و حمایت همه اقشار مردم همانند دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب از دولت و آرمان‌های انقلاب، همراهی متقابل اصناف و بازاریان و دولت از یکدیگر شاهد پشت سرگذاشتن همه مسائل و مشکلات و افتخار آفرینی و اقتدار ایران اسلامی در منطقه باشیم.

در پایان همایش با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از بازاریان انقلابی، اتحادیه اصناف و فرماندهان بسیج دستگاه‌های اجرایی شهرستان و ... تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار