علی خاکسار اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 03 February 2019
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: همدان از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت می‌کند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: استان همدان با حضور و مشارکت فعالان گردشگری از جمله جامعه هتلداران، شرکت سیاحتی علیصدر، شرکت تله‌کابین گنجنامه، دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی، انجمن سفره‌خانه‌های سنتی و مجتمع‌های رفاهی بین راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، برند‌های صنایع‌دستی و تعدادی از شهرداری‌های استان حضور پررنگی در آن خواهد داشت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه غرفه‌های نمایشگاه هدفمند برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی شده است افزود: برای همدان با عنوان استان‌های مقاصد آخر هفته، غرفه‌ای ۳۰۰ متری در نظر گرفته شده که ظرفیت‌های گردشگری را به نمایش خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در تقویم سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسیده است بیان کرد: در حال حاضر تبلیغات به عنوان یک سرمایه‌گذاری بزرگ در حوزه گردشگری محسوب می‌شود، بنابراین حضور در این نمایشگاه یک سرمایه تبلیغاتی برای گردشگری همدان است.

خاکسار با اشاره به اینکه سال گذشته همدان یک سالن اختصاصی در اختیار داشت گفت: با توجه به اینکه امسال فضای نمایشگاه کم است، سالن مجزا به همدان داده نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار