حسن بهرام نیا گفت: امروز در کشور حدود ۲ هزار و ۷۰۰ دانشگاه با ۴ میلیون دانشجو در حال تحصیل هستند و این در حالی است که در دوران قبل از انقلاب چنین مواردی نبود.
کد خبر: ۷۱۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ 02 February 2019
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت‌های مردم است، گفت: جوانان ایران اسلامی با تکیه بر داشته‌ها از تهدید‌ها فرصت ساختند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع دانش آموزان بااشاره به ضرورت بازخوانی توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی در ۴ دهه گذشته، گفت: ایران اسلامی همواره در طول این مدت با فتنه افکنی‌های دشمنان همراه بوده، اما خوشبختانه به فضل الهی و با رهنمود‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری این فتنه‌ها خنثی‌شده است.

وی با اشاره به شکوفایی ایران اسلامی درزمینه‌های مختلف، گفت: امروز ایران اسلامی دارای رتبه‌های برتر در سطوح مختلف علمی، هوافضا و همچنین توان دفاعی است.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی همواره در این ۴۰ سال به دنبال ضربه زدن به پیکره انقلاب بوده‌اند، تأکید کرد: جوانان مؤمن و انقلابی کشور در این مدت توانستند با خودباوری و تکیه بر داشته‌ها از تهدید‌ها فرصت بسازند.

وی افزود: شهدای گران‌قدری، چون احمدی روشن، رضایی‌نژاد و سردار تهرانی مقدم مصداق بارز افرادی هستند که با جهاد علمی در حوزه‌های هسته‌ای و موشک‌سازی برای ما شرایطی ایجاد کردند تا امروز ایران اسلامی نیازی به هیچ کشوری نداشته باشد لذا باید قدردان این خدمات باشیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال دستاورد‌های بی‌نظیری داشته که با گذشته قابل‌مقایسه نیست.

حسن بهرام نیا گفت: امروز در کشور حدود ۲ هزار و ۷۰۰ دانشگاه با ۴ میلیون دانشجو در حال تحصیل هستند و این در حالی است که در دوران قبل از انقلاب چنین مواردی نبود.

وی گفت: دستاورد‌های بی‌نظیر انقلاب اسلامی امروز کشور ما را در ردیف کشور‌های توسعه‌یافته قرار داده و کارآمدی نظام اسلامی تا به دنیا نشان داده است.

بهرام نیا گفت: علت عصبانیت استکبار جهانی از انقلاب به دلیل این پیشرفت‌های خیره‌کننده است و به همین دلیل با فشار اقتصادی دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار