نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای اجرای کودتای نظامی در ۲۲ بهمن ۵۷ گفت: مردم به دستور امام خمینی (ره) در خیابان ریخته و دست حق با آن‌ها همراه شده و نقشه دشمن خنثی شد.
کد خبر: ۷۱۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 02 February 2019
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تبلیغات دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و تغییر نگرش مردم گفت: مسئولان و دولت‌مردان باید به معیشت مردم توجه ویژه داشته باشند، اما مشکلات مادی نباید ما را از تکلیف خود نسبت به انقلاب غافل کند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند، انقلاب اسلامی ایران حرکتی سیاسی بوده درحالی‌که به خواست خداوند رقم خورده و با امداد‌های غیبی در مراحل مختلف همراه بوده است.

وی افزود: این انقلاب به تأسی از قیام سیدالشهدا (ع) و با حضور قشر‌های مختلف مردم رقم خورد و حکومتی که به بسیاری از کشور‌ها باج می‌داد تا سرپا بماند به مدد معجزه الهی سرنگون‌شده و مردم پیروز شدند.

آیت‌الله محمدی بیان کرد: پس از انقلاب هم توطئه‌های دشمن، چون واقعه طبس با امداد غیبی و در زمان بی‌خبری ما خنثی شد و ریگ‌های بیابان هریک رزمنده‌ای برای انقلاب شدند.

وی گفت: طرح سنگین آمریکایی‌ها با این معجزه بزرگ شکست خورد و جای تعجب ندارد، زیرا نمرود با وجود قدرت بالا به وسیله یک حشره کوچک از پا درآمد.

امام جمعه همدان مطرح کرد: متأسفانه دور ماندن از معنویت موجب شده برخی این مسائل را باور نکنند، زیرا گرفتار مادیات شده‌اند و نخستین وظیفه نظام اسلامی این است که دین خدا و اخلاق و معنویت را پیاده کنند درحالی‌که برخی دولت‌ها تنها به فکر اقدامات مادی هستند.

آیت‌الله محمدی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی هم رزمندگان در شرایط سخت مقاومت کردند و دست حجت خدا همراه آن‌ها شد تا بتوانند دشمنی که کشور‌های قدرتمند جهان از او پشتیبانی می‌کردند را شکست دهند.

وی بیان کرد: درست است که مشکلات وجود دارد، اما حیف است که عطر و بوی انقلاب را به دلیل سختی معیشت و گرانی کالا‌ها فراموش کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای اجرای کودتای نظامی در ۲۲ بهمن ۵۷ گفت: مردم به دستور امام خمینی (ره) در خیابان ریخته و دست حق با آن‌ها همراه شده و نقشه دشمن خنثی شد.

آیت‌الله محمدی با اشاره به داستان مکاشفه یکی از علمای بزرگ کشور تصریح کرد: به گفته وی، انقلاب اسلامی چکیده و عصاره همه آرزو‌ها و خواسته‌های نسل شیعه است که به دست سید روح‌الله خمینی (ره) متجلی شد.

وی بیان کرد: هر فردی منکر امام دوازدهم شود، امامان پیش از آن را انکار کرده است و فردی هم که در دوران غیبت کبری، دست، ولی فقیه را رد کند، دست امام زمانش را رد کرده است.

امام جمعه همدان تأکید کرد: گرفتار شدن به مسائل مادی و پست و مقام نباید موجب شود که، ولی فقیه را تنها بگذاریم و باید قدر نعمتی، چون انقلاب اسلامی را دانسته و به تکلیف خود نسبت به آن عمل کنیم.

آیت‌الله محمدی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: دستاورد‌ها زیاد است که نمونه آن دستیابی به ۵۰۰ طرح نظامی و دفاعی با اتکا بر توان داخلی است درحالی‌که سایر کشور‌های مسلمان، چون عراق، سوریه، مصر، لیبی، بحرین و پاکستان، توان نظامی خوبی ندارند.

وی تصریح کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم افرادی که صادقانه و خالصانه به نظام و مردم خدمت می‌کنند به ویژه رهبری معظم انقلاب را در سایه توجهات امام زمان (عج) مؤید منصور فرموده و افرادی که از داخل و خارج به نظام خیانت می‌کنند اگر قابل هدایت نیستند را خوار و ذلیل و ریشه سازد.

آیت‌الله محمدی با تأکید بر حفظ حرمت فاطمیه مطرح کرد: روح و پیام فاطمیه با انقلاب اسلامی ایران گره خورده و باید پیام مادرمان حضرت زهرا (س) را به مردم جهان برسانیم.

وی با اشاره به تبلیغات دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران و تغییر نگرش مردم نسبت به نظام گفت: مسئولان و دولت‌مردان باید به معیشت مردم توجه ویژه داشته باشند.

آیت‌الله محمدی افزود: افزایش قیمت‌ها موجب شده برخی خانواده‌ها نتوانند گوشت تهیه کنند و در کنار دولت‌مردان، مردم هم به افراد نیازمند در این تنگنای معیشت کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار