فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۱۴۹ پروژه افتتاح و طرح های مختلف به بهره برداری می‌ رسد و لازم به ذکر است که ایام دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی تاریخ انقلاب و انتقال دستاورد‌های چهل سال گذشته برای نسل جوان است.
کد خبر: ۷۱۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 02 February 2019

فرماندار ویژه ملایر گفت:همزمان با ایام دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح ۱۴۹ پروژه و طرح مختلف همزمان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، باب الله فتحی در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی تاریخ انقلاب و انتقال دستاورد‌های چهل سال گذشته برای نسل جوان است.

وی بیان کرد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همچنان در مسیر ولایت و آرمان‌های امام و انقلاب حرکت می‌کنند.

 فتحی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از راه و مکتب عاشورا است، امام راحل با قیام خود و پایه گذاری انقلاب به دنبال اصلاح امور کشور استقلال، آزادی و عزت مردم ایران بودند.

 فرماندار ملایر افزود: مردم سالاری دینی یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب طی چهل سال گذشته است و طی چهار دهه گذشته تلاش همه دولت‌ها در کشور اعتلای انقلاب اسلامی بوده و از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز در حوزه‌های مختلف به دستاورد‌ها و توفیقات بزرگی دست پیدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مشکلات و نقص‌هایی طی چهل سال گذشته وجود داشته گفت: ملت ایران در مسیر پر پیچ و خم انقلاب توانسته‌اند گردنه‌های سخت را پشت سر بگذارند و با پشتیبانی از رهبری و نظام پای انقلاب خود بایستند.

فتحی خاطر نشان کرد: طی ۴۰ سال گذشته بیش از ۳۰ انتخابات حساس و مهم سیاسی با اتکا به آرای مختلف مردم با موفقیت در سطح کشور برگزار شده است.

معاون استاندار با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: به هیچ وجه دستاورد‌های امروز انقلاب با گذشته قابل مقایسه نیست، پیشرفت در حوزه‌های مختلف، علمی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان وفناوری، پیشرفت نظامی و.. را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته است.

فتحی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید دولت توانسته به دستاورد‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف دست پیدا کند، از جمله اجرای طرح سلامت به عنوان کارنامه درخشان دولت، توجه به تدوین قانون حقوق شهروندی، توجه به حوزه بانوان و جوانان و استفاده از ظرفیت هیئت‌های اندیشه ورزان جوان از جمله اقدامات ارزشمند دولت از ابتدای کار تا به امروز بوده است.

وی خبر داد: برنامه‌های دهه فجر در شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف با همکاری دستگاه‌ها وادارات و مشارکت مردمی برگزار می‌شود.

فرماندار ملایر اضافه کرد: در دهه مبارک فجر افتتاح و آغاز به کار ۱۴۹ پروژه در ملایر با اعتباری بالغ بر ۴۳۳ میلیون تومان و دو طرح بزرگ فروسیلیس با حضور مسئولان کشور به بهره برداری خواهد رسید.

وی از افتتاح فاز دوم و طرح توسعه فروسیلیس غرب پارس با اعتبار ۸۶ میلیارد تومان با اشتغالزایی برای ۱۳۰ نفر و طرح توسعه شرکت فروسیلیس آذرخش با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۲۰ در دهه فجر خبر داد و افزود: عملیات اجرائی ۳ طرح اقتصادی مهم نیز در بحث فروسیلیس و منیزیم با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان با اشتغال زایی ۳۷۰ نفر شروع می‌شود.

فرماندار ملایر ادامه داد: در ایام دهه فجر مجموعاً ۱۳۷ پروژه عمرانی از محل اعتبارات مختلف دولتی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۶۵ نفر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۵ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغالزایی برای ۲۰ نفر کلنگ زنی خواهد شد بیان کرد: تعدادی از پروژه‌های عمرانی نیز از محل اعتبارات دهیاری‌ها با اعتبار ۶ میلیارد تومان در بخش بهسازی، آسفالت و.. در روستا‌ها به بهره برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار