مهرداد سعدی‌نژاد با بیان اینکه ارتقای جایگاه ورزش نهاوند در بین شهرستان‌های استان، حضور گسترده در مسابقات کشوری، افزایش مدال آوری، ارتقا سطح کیفی و فنی تمرین‌ها و مسابقات شهرستان و استعدادیابی و استعدادپروری از مهمترین رویکرد‌های اجرایی ما بوده و خواهد بود، افزود: از تمام ظرفیت‌های بالقوه ورزش شهرستان برای رشد و پیشرفت نخبه‌ها و استعداد‌ها در مسیر قهرمانی استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۱۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 02 February 2019
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از اعزام بیش از هزار ورزشکار این شهرستان به مسابقات مختلف استانی و کشور از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، سعدی‌نژاد اظهار کرد: روز گذشته بانوان نهاوندی در رشته ورزشی کاراته متشکل از ۸۰ کاراته‌کا در رده‌های سنی مختلف جهت حضور در مسابقات استانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در سه روز اخیر و به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با برگزاری مسابقات استانی بیش از ۱۵۰ ورزشکار نهاوندی به مسابقات اعزام شدند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار نفر ورزشکار در رشته‌های مختلف با هماهنگی‌های صورت گرفته با استفاده از سرویس‌های دربستی به مسابقات کشوری و استانی اعزام شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند عنوان کرد: امیدواریم ورزشکارانی هم که اخیرا راهی مسابقات شدند بتوانند با کسب مدال‌های رنگارنگ و جایگاه نخست بازی‌ها لوح زرینی بر افتخارات شهرستان و اداره ورزش و جوانان نهاوند بیافزایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار