حمیدرضا حاج بابایی یاد آور شد: آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی، به پیشرفت روز افزون علم و دانش ایران حسادت و کینه می‌ورزند و به همین علت با به کارگیری حقه و حیله‌های شیطانی درصدد توقف این پیشرفت هستند.
کد خبر: ۷۱۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 02 February 2019
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زندگی مسئول و مدیر در جمهوری اسلامی ایران نباید تجملاتی باشد گفت: زندگی یک مدیر و مسئول در جمهوری اسلامی ایران باید مانند عموم مردم باشد.

به گزارش ایسنا، حاج بابایی در مراسم گرامیداشت دهه فجر و گلبانگ انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب پرورش انسان‌ها بود که مردم ایران موفق شدند در طول ۴۰ سال گذشته جوانانی را تربیت کنند که در سطح بین المللی و جهان، افتخار آمیز شوند.

وی ادامه داد: مردم ایران، با پیروزی در انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم به جهانیان ثابت کردند که لیاقت بهترین‌ها را دارند و می‌توانند مستقل باشند.

حاجی بابایی با اشاره با جلوه‌گری خاص انقلاب اسلامی در سطح جهان بیان کرد: انقلاب اسلامی، سبب جلب توجه نویسندگان خارجی به اسلام شده به طوری که کتاب‌های مختلفی در این زمینه توسط نویسندگان خارجی، نگارش شد.

وی با بیان موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با نهایت افتخار، ایران در حال حاضر در جایگاه هشتمین کشور هسته‌ای جهان قرار گرفته و در زمینه سلول‌های بنیادین و پزشکی، از کشور‌های برتر در سطح جهان است.

حاجی بابایی اضافه کرد: از دستاورد‌های دیگر انقلاب می‌توان به پیشرفت روز افزون دانش آموزان اشاره کرد که در سال ۹۲ با شرکت در المپیاد بین المللی ریاضی، ۱۲ مدال طلا را برای ایران به ارمغان آوردند.

وی افزود: ایران، در جایگاه تربیت نیروی‌های انسانی نخبه مانند شهید احمدی روشن به هیچ عنوان قابل مقایسه با ۴۰ سال گذشته نیست به طوری که در حال حاضر میلیون‌ها جوان نخبه و انقلابی در سطح کشور، نقش آفرینی می‌کنند و تا آخرین قطره خون، پای انقلاب خود می‌ایستند.

وی یاد آور شد: با بصیرت و بیداری مردم ایران، آمریکا در رسیدت به هدف خود به بن بست رسیده و شکست خورده است.

حاجی بابایی با اشاره به دستاورد‌های آموزش و پرورش در سایه‌ی ۴۰ سالگی انقلاب، عنوان کرد: در ۴۰ سال گذشته، فقط ۲۵ درصد از دختران کشور مشغول تحصیل بودند، اما با رویش نهال انقلاب، در حال حاضر هر فرد در هر نقطه از کشور می‌تواند به تحصیل بپردازد.

وی افزود: افزایش تعداد مدارس یکی دیگر از دستاورد‌های مهم انقلاب در زمینه آموزش و پرورش است که قبل از پیروزی انقلاب فقط ۶ مدرسه در همدان وجود داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مشکل اشتغال و اقتصاد، تنها مشکل این کشور است که باید با تدبیر و چاره اندیشی موثر در راستای حال این معضل، تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار