مدیر کل مدیریت بحران استان همدان گفت: در روز گذشته، خوشبختانه تلفاتی نداشته‌ایم و فردی دچار آسیب نشده است.
کد خبر: ۷۰۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ 29 January 2019
علی مردان طالبی  با بیان اینکه وزش شدید باد در روز گذشته موجب ایجاد وضعیت بحرانی در نهاوند شده است، از قطعی برق در بسیاری از مناطق استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، طالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اثر وزش باد، طوفان و بارندگی در شب گذشته وضعیت بحرانی از جمله قطع درختان، سقوط تیر برق و آب گرفتگی معابر در نهاوند به وجود آمد به طوری که ساعت ۱ بامداد، ستاد مدیرت بحران، جلسه‌ای در این خصوص تشکیل داد.

وی ادامه داد: با تشکیل این جلسه، تمام نهاد‌ها در آماده باش کامل قرار گرفتند و ۲۰ منطقه در این شهر دچار قطعی برق شد که با تلاش عوامل، تعدادی از برق مناطق وصل و برق ۱۴ روستا نیز تا آخرین ساعات امروز وصل خواهد شد.

طالبی با اشاره به وضعیت شهرستان ملایر در شب گذشته عنوان کرد: در ملایر نیز، برق ۶۰ روستا قطع شد، که تعدادی تا پایان شب گذشته و ۱۳ روستا نیز تا ظهر امروز وصل شدند.

وی بیان کرد: آب گرفتگی در معابر ملایر نیز یکی دیگر از عوامل بحرانی شهر ملایر بود.

طالبی با بیان وضعیت تویسرکان تصریح کرد: در شهرستان تویسرکان، در برخی از مناطق درختان و تیر برق سقوط کرده و با بریده شدن سیم‌های برق، قطعی برق در بعضی از مناطق این شهرستان رخ داد.

وی با اشاره به وضعیت شهر همدان در شب گذشته، اضافه کرد: با بریده شدن سیم‌های برق، در نواحی ۳ و ۴ همدان شاهد قطعی برق بودیم.

طالبی افزود: در روز گذشته، خوشبختانه تلفاتی نداشته‌ایم و فردی دچار آسیب نشده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان همدان در پایان توصیه کرد: در مواقع بحرانی و وزش باد شدید، شهروندان باید از تردد غیرضروری خارج از خانه و از پارک خودرو در زیر بنر‌های تبلیغاتی و یا ساختمان‌های در حال ساخت خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار