آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی در مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی همدان، اظهار داشت: اگر کشاورزان نباشند همه انسان‌ها گرسنه می‌مانند و این نقش حیاتی برای همه ما هویدا و آشکار است.
کد خبر: ۷۰۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 29 January 2019
نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: به برکت انقلاب و خون شهدای اسلام، امروز کشور ما در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی به خودکفایی رسیده است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی مناطق میلیون‌ها تن گندم به دریا ریخته می‌شود و در طرف دیگر دنیا عده‌ای انسان بخاطر گرسنگی و سوءتغدیه از بین می‌روند، گفت: با مدیریت درست می‌توان هزاران انسان را از گرسنگی نجات داد.

امام جمعه همدان افزود: در یک دوره زمانی آمریکا به دنبال نابودی برنج ایران بود تا محصول کشور خود را وارد ایران کند بنابراین به وسیله هواپیما‌های آمریکایی کرم ساقه خوار در مزارع ریختند و برنج تولیدی کشور را تخریب کردند.

طه‌محمدی با بیان اینکه در دوران پیش از انقلاب گندم بی‌کیفیت خارجی به کشور وارد می‌کردیم، گفت: در آن زمان مجبور بودیم نفت خود را بفروشیم تا از کشور‌های خارجی گندم وارد کنیم.

وی افزود: امروز به برکت نظام و خون شهدای اسلام خودمان قادر به تولید گندم با کیفیت‌تر از محصول کشور‌های خارجی هستیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه متاسفانه با وجود تمامی نعمت ها، امروز شاهد ناسپاسی مردم و عدم شکرگزاری آن‌ها به درگاه الهی هستیم، گفت: بدترین صفت یک انسان مربوط به ناسپاسی اوست.

طه محمدی تاکید کرد: کسانی که وضعیت نامناسب اقتصادی و تولید محصولات کشور در دوران پیش از انقلاب را دیده‌اند بهتر از هرکسی قدر نعمت‌های امروز را میدانند و خدا را شکر می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار