سید هادی حسینی بیدار استان همدان اظهار داشت: وضعیت و کیفیت آب مناطق حاشیه شهر همدان مناسب است و ۹۵ درصد حاشیه شهر زیر پوشش خدمات آبفا قرار دارند.
کد خبر: ۷۰۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 29 January 2019
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: صد درصد جمعیت شهری همدان شامل یک‌میلیون و ۹۸ هزار نفر از شبکه آب‌رسانی بهره هستند.

به گزارش تسنیم ، وی افزود: ۱۳ طرح مطالعاتی هم در بخش آب و فاضلاب استان در حال انجام است که ۲ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص‌یافته است.

حسینی بیدار بیان کرد: برای ساماندهی فاضلاب همدان و فامنین هم ۱۵ میلیارد تومان اختصاص‌یافته و عملیات ساماندهی در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت استان در حوزه آب شهری پیش از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تعداد مشترکان در ۴۰ سال گذشته از ۹۰ مشترک سال‌های آغازین انقلاب به ۴۳۵ هزار مورد رسیده است.

حسینی بیدار اعلام کرد: اوایل انقلاب ۲۴ درصد جمعیت استان همدان از خدمات آب و فاضلاب بهره‌مند بودند، اما اکنون صد درصد جمعیت ۳۰ شهر استان از خدمات این شرکت بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: طول شبکه آب‌رسانی هم از هزار کیلومتر به ۲ هزار و ۵۸۹ کیلومتر رسیده و افزایش ۲.۵ برابری داشته و تعداد مشترکان فاضلاب هم با افزایش ۱۴ برابری از ۲۱ هزار به ۳۰۰ هزار مشترک رسیده است.

حسینی بیدار با اشاره به مطالبات شرکت آبفا استان همدان از مشترکان هم افزود: این شرکت ۸ میلیارد تومان از اداره‌ها و ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مشترکان خانگی بابت آب‌بها مطالبه دارد و در بخش انشعابات هم بدهی دستگاه‌های اجرایی ۱۲ میلیارد و مشترکان خانگی ۵ میلیارد تومان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار