اسفندیار خزائی اظهار داشت: همه ساله ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده که هدف نهایی از بزرگداشت این هفته فراخوان عمومی برای مشارکت در سنت حسنه درختکاری و ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی است.
کد خبر: ۷۰۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 29 January 2019
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از توزیع ۵۰۰ هزار اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر، وی افزود: همراهی و همدلی مسئولین و دست اندرکاران در هفته منابع طبیعی تاثیر بسزایی در اجرای مطلوب برنامه‌های ابلاغی هفته منابع طبیعی دارد.

خزائی ادامه داد: مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، سازمان‌های دولتی و خصوصی، جوامع محلی، همیاران طبیعت و همه مردم در این راستا باعث خواهد شد که هر چه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های هفته منابع طبیعی اجرا شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ادامه داد: در سال جاری اجرای طرح‌های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سطح کشور و استان با تلاش کارشناسان منابع طبیعی و مردم انجام می‌گیرد ودر صدد هستیم نتایج مثبت و اثر گذار طرح‌های آبخیزداری در حفظ آب و خاک به اطلاع مردم برسد.

وی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته توزیع رایگان نهال طی هفته منابع طبیعی در دستور کار قرار دارد و تعداد ۵۰۰ هزار اصله نهال برای توزیع در استان همدان در دستور کار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار