صفر صادقی‌راد از توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان سخن گفت و افزود: سامانه نوبت‌دهی در پایانه کالا همدان مکانیزه و فعال است و نوبت‌دهی برای حمل بار از مبدا استان به سایر مناطق به صورت مکانیزه انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۰۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 29 January 2019
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت ۳۴ راهدارخانه در طرح راهداری زمستانی استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر، حمید پرورشی‌خرم در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران به بیان وضعیت راهدارخانه‌های همدان پرداخت و با اشاره به فعالیت و آماده باش ۳۴ راهدارخانه استان همدان در اجرای طرح راهداری زمستانی افزود: از این تعداد ۱۷ باب راهدارخانه ثابت، ۸ باب راهدارخانه مرکز اداره و همچنین ۹ باب نیز به شکل قرارداد اجاره است.

پرورشی خرم بابیان اینکه در طرح راهداری زمستانی همدان ۵۱۶ پرسنل و کادر مجرب شامل نیرو‌های حجمی و نیروی ثابت و پشتیبانی با بهره گیری از انواع ماشین آلات برفروب و دیگر تجهیزات در خدمت مسافران و مردم هستند، گفت: در این پایگاه‌ها به صورت یک شیفت فعالیت می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بابیان اینکه زمانی که بارشی در راه‌ها نیست نیمی از نیرو‌ها در راهدارخانه هستند، اما در زمان بارش و نیاز به ارائه خدمات ۵۱۶ نفر نیرو به همراه ۲۸۷ فقره ماشین‌آلات راهی جاده‌ها می‌شوند، گفت: در حوزه ماشین آلات نیز تعداد ۲۸۵ دستگاه خودروی راهداری در راهدارخانه‌های استان مستقر شده که از این میزان ۲۱۵ دستگاه ماشین آلات برفروبی سنگین و نیمه سنگین، ۴۴ دستگاه خودروی پشتیبانی و ۲۶ دستگاه گریدر و تراکتور اجاره‌ای برای کمک به طرح برفروبی است.

وی با تاکید بر اینکه در زمان بارش ابتدا راه‌های شریانی اصلی و سپس فرعی و شبکه‌ای برف‌روبی می‌شود، عنوان کرد: قبل از بازگشایی راه‌های اصلی اقدامی برای بازگشایی راه‌های روستایی صورت نمی‌گیرد.

پرورشی‌خرم بابیان اینکه طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آذرماه سال جاری در استان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت، یاداور شد: تا زمانی که همه راه‌ها بازگشایی نشود، راهدارخانه‌ها به حالت عادی برنمی‌گردد و پس از آن تجدید قوا برای نیرو‌ها و ماشین آلات انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز بابیان اینکه ۹۵ درصد حمل و نقل در استان همدان به صورت جاده‌ای انجام می‌شود، افزود: پیمایش اطلاعات حمل و نقل در سازمان راهداری به صورت مکانیزه است.

صفر صادقی‌راد از توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان سخن گفت و افزود: سامانه نوبت‌دهی در پایانه کالا همدان مکانیزه و فعال است و نوبت‌دهی برای حمل بار از مبدا استان به سایر مناطق به صورت مکانیزه انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار