شورای آموزش و پرورش کبودراهنگ با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان، امام جمعه کبودراهنگ، فرماندار، بخشداران و نماینده‌های مدیران مدارس درمحل آموزشگاه حضرت خدیجه (س) روستای کوهین برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 29 January 2019
شورای آموزش و پرورش کبودراهنگ با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان، امام جمعه کبودراهنگ، فرماندار، بخشداران و نماینده‌های مدیران مدارس درمحل آموزشگاه حضرت خدیجه (س) روستای کوهین برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، مدیر کل آموزش وپرورش استان دراین جلسه ضمن تبریک به جهت کسب رتبه اول برگزاری شورای آموزش وپرورش توسط شورای آموزش و پرورش کبودراهنگ اظهار کرد: با مدیریت جهادی امام جمعه، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و تلاش همه اعضای محترم بوده است که بین ۱۹ منطقه استان، شهرستان کبودراهنگ رتبه اول را کسب نموده است.

پور داوود بیان داشت: کبودراهنگ شهر علما، فضلا و بزرگانی است که پنجم آبان را رقم زدند به گونه‌ای که پیام امام ره را از فرانسه دریافت نمودند زمانی که ایمان، رهبری و مردم در کنار هم باشند واژه کارستان شکل میگیرد.
وی گفت:شورای آموزش و پرورش تجلی گاه مشارکت مردم و رویداد ما در تعلیم و تربیت است همگرایی، هم افزایی واتحاد را در حوزه آموزش و پرورش کبودراهنگ شاهد هستیم.

پور داوود افزود: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مناطق کمتر توسعه یافته،۵۰۰ میلیون ریال اختصاص داده ایم که شهرستان کبودراهنگ نیز جزو این مناطق محسوب میشود و در آینده‌ای نزدیک مبلغ فوق را پرداخت خواهیم نمود.

امام جمعه کبودراهنگ نیز در این جلسه عنوان کرد: باتوجه به جایگاه و اهمیت نماز، سر لوحه مصوبات شورای آموزش و پرورش بایستی حول محور نماز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری افزود: با عنایت به این که در فصل زمستان هستیم و روز‌های سردی را پشت سر میگذاریم مسئولان محترم توجه ویژه‌ای به سیستم گرمایشی استاندارد مدارس داشته باشند.
 
فرماندار کبودراهنگ در این شورا با اشاره بر اینکه آموزشگاه‌های شهرستان کبودراهنگ در سطح استان و کشور حائز رتبه شده اند بسیار ارزشمند است، اما بایستی ورود کرد وامتیازاتی را برای حوزه آموزش و پرورش شهرستان اخذ نمود.

مهدوی با اشاره به تقارن دهه فجر وایام فاطمیه عنوان کرد: فجر فاطمیه عنوان وزینی بود که برای ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مدیر نوسازی استان بایستی به شهرستان کبودراهنگ توجه ویژه‌ای داشته باشد اولویت اصلی ما حفظ امنیت و جان دانش آموزان است لذا در این راستا هیچ مدرسه‌ای نباید از سیستم گرمایشی غیر استاندارد استفاده نماید. 

فرماندار کبودراهنگ گفت: کسانی که در راستای تضعیف ارکان جمهوری اسلامی وتضعیف مسئولین با پاشیدن بذر نا امیدی اقدام میکنند به نوعی خیانتکارند مشکلات داریم اماعزتمند ومستقل هستیم لذا باید با تعامل و همفکری از مشکلات عبور نماییم.

 مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ نیز در پایان با اشاره بر اینکه آموزشگاه‌های نرجس خاتون روستای داق داق آباد و آموزشگاه شهید سادلجی شهر کبودراهنگ جزو ۶ مدرسه برتر استان حائز رتبه‌های برتر در طرح تعالی شده اند گفت: تقویت مشارکت و تعامل دانش آموزان، اولیا، مدیران و معلمان در اولویت طرح تعالی بوده است همه این فعالیت‌ها در قالب سندتحول بنیادین اجرایی میشود.

عسگری بیان داشت: از مدیران آموزشگاه‌های شهید سادلجی و نرجس خاتون که توانسته اند با مدیریت عالی و تخصصی خود دانش آموزانی را تعلیم و تربیت نمایند که باعث افتخار شهرستان و استان باشند نهایت سپاس را داریم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار