هادی سلگی اظهار کرد: ۲۴ مدرس مجرب برای کلاس‌های «آموزش خانواده» در مدارس مختلف انتخاب شده‌اند و به مدیران مدارس تاکید شده است که ارگان‌ها و نهاد‌های غیرآموزشی در مبحث آموزش خانواده ورود پیدا نکنند. 
کد خبر: ۷۰۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 28 January 2019
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: در سال جاری ۳۱ میلیون ۶۱۵ هزار تومان بن کاپشن و کفش با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در مدارس محروم بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.
به گزارش ایکنا،وی با اشاره به قرار گرفتن در ایام امتحانات دانش آموزان، خاطرنشان کرد: ۵ درصد اوراق امتحانی نوبت اول دوره متوسطه اول و دوم توسط سرگروه‌های آموزشی بررسی و نتایج بررسی‌ها در اختیار واحد‌های آموزشی قرار داده شده است. 
مدیر آموزش و پرورش ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن جشنواره‌ها و طرح‌های درحال اجرا در آموزش ابتدایی ملایر، یادآور شد: در سطح شهرستان ملایر ۱۶۷ مدرسه وجود دارد که در آن‌ها با ۶۸۰ کلاس، بیش از هزار همکار آموزشی و اجرایی در آموزشگاه‌های شهر و روستا مشغول تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند. 
سلگی اظهار کرد: جشنواره جابربن حیان، زیبانویسی، شعرسرایی برای همکاران، قصه‌گویی، مسابقات علوم آزمایشگاهی، دست‌سازه‌های آموزگاران و برنامه ملی شهاب، برنامه تدبیر، طرح کارآمد، طرح بوم، طرح تکالیف مهارت‌محور از جمله برنامه‌های درحال اجرا در آموزش ابتدایی ملایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار