مسئول هیئت کبدی کبودرآهنگ در دیدار با فرماندار کبودرآهنگ، با اشاره به مشکلات مالی این هیئت گفت: ما از ابتدا با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مسابقات شرکت کردیم و سیاست اجرای متمرکز مسابقات در تهران نیز در این راستا بوده است.
کد خبر: ۷۰۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 23 January 2019
مسئول هیئت کبدی کبودرآهنگ در دیدار با فرماندار کبودرآهنگ، با اشاره به مشکلات مالی این هیئت گفت:ما از ابتدا با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مسابقات شرکت کردیم و سیاست اجرای متمرکز مسابقات در تهران نیز در این راستا بوده است.
 
به گزارش خبرنگار تابناک همدان در کبودرآهنگ،  ناصر قیطاسی از آمادگی خوب تیم‌های کبدی کبودرآهنگ در رده‌های مختلف سنی خبر داد و گفت: تیم حاضر در لیگ برتر کشور نیز باروحیه عالی، توسط تیم مجرب و کارآزموده و پشتیبانی اعضاء هیئت، در مسابقات لیگ حاضر است و با لطف خدا، امیدواریم نتایج بهتری بگیریم.

وی ضمن تشکر از همه‌کسانی که تاکنون برای رسیدن به این نقطه هیئت را یاری رسانده‌اند افزود: متأسفانه مشکلات مالی حریف سنگینی برای کبدی شده است و کمک‌های مالی مردم و مسئولین هم‌اکنون می‌تواند ما را در این مرحله به‌طور شایانی کمک کند.

قیطاسی گفت: ما از ابتدا با رویکرد اقتصاد مقاومتی در این مسابقات شرکت کردیم و سیاست اجرای متمرکز مسابقات در تهران نیز در این راستا بوده است.
 
 
مشکلات مالی حریف اصلی کبدی کبودرآهنگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار