هادی فیض‌منش با بیان اینکه این فیلم‌ها در دو سالن سینما‌های فلسطین و قدس اکران می‌شود گفت: فیلم‌ها از ۱۲ بهمن اکران عمومی دارند.
کد خبر: ۷۰۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 22 January 2019
معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از اکران ۱۴ فیلم جشنواره فجر طی سه سانس در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، فیض‌منش با بیان اینکه همدان میزبان سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فجر خواهد بود، اظهار کرد: فیلم‌های جشنواره فجر همزمان با سایر استان‌ها و تهران در همدان اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها در دو سالن سینما‌های فلسطین و قدس اکران می‌شود گفت: فیلم‌ها از ۱۲ بهمن اکران عمومی دارند.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند فیلم‌های جشنواره فجر را همزمان با تهران در همدان تماشا کنند.

وی با اشاره به اینکه پنج شنبه ۱۱ بهمن افتتاحیه جشنواره در سالن سینمای فلسطین است خاطرنشان کرد: در افتتاحیه علاوه بر عموم مردم، هنرمندان و اهالی رسانه و مسوولان نیز حضور دارند.

فیض‌منش با تأکید بر اینکه برای اکران فیلم‌های بهتری در همدان با عوامل جشنواره در حال رایزنی هستیم گفت: مقرر شده است از ۱۱ تا ۱۴ فیلم در همدان اکران شود.

وی با بیان اینکه فیلم‌ها در سه سانس نمایش داده خواهند شد افزود: صبح‌ها سانس دانش آموزی است و عصر‌ها نیز دو سانس برای عموم در نظر گرفته شده است.

وی ضمن ابراز امیدواری مبنی بر اینکه هر سال شاهد اکران فیلم‌های جشنواره فجر در همدان باشیم گفت: علاقمندان در ایام بهمن سینما را فراموش نکنند و از اکران فیلم‌ها در همدان استقبال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار