نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در عین حال یک هزار و ۸۰۰ تن قیر برای جاده کرمانشاه و ۲ هزار تن برای جاده ملایر اختصاص یافته است.
کد خبر: ۷۰۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 18 January 2019
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۸ روستا و ۴۵ طرح عمرانی همدان از ابتدای امسال تاکنون برای بهسازی قیر رایگان دریافت کردند.

امیر خجسته در جمع معتمدان، اعضای شورای و دهیار روستای یکن آباد شهر همدان بیان کرد: ۳۵۵ هزار متر مربع آسفالت و پنج هزار ۸۰۰ تن قیر رایگان در چهار سال گذشته به روستا‌های بخش مرکزی همدان تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا، خجسته با بیان اینکه روستای یکن آباد از روستا‌های موفق در حوزه اشتغال است گفت: تولید چند برند کشوری لباس، زیرکفش، پگ‌های بیمارستانی، وجود چند کارخانه چاپ، تولیدی زیره کفش و ایجاد خانه‌های بوم گردی و چند کارگاه تولیدی از ظرفیت‌های این روستا است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: تامین آب آشامیدنی مهمترین مسئله برای تضمین آینده مردم این روستا است چراکه بی توجهی به این موضوع می‌تواند برنامه ریزی‌های و سرمایه گذاری‌های اقتصادی صورت گرفته را دچار چالش کند.

وی ادامه داد: هم اینک سربار فاضلاب پادگان زرهی قهرمان ارتش، آب آشامیدنی ۲ روستای یکن آباد و مهدی آباد را با مشکل مواجه کرده که انتظار می‌رود مسئولان پادگان برای حل مشکل اهالی این روستا‌ها چاره‌ای بیاندیشند.

بخشدار مرکزی همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: دهیاری‌ها و بخشداری امسال بودجه چشمگیری نداشتند، اما با این وجود کار‌های عمرانی خوبی در بخش آسفالت و آمادسازی اتفاق افتاده است.

حمید عبدلی اضافه کرد: با تعامل مسئولان و پیگیری‌های نمایندگان مردم همدان در خانه ملت قیر رایگان برای بهسازی روستا‌ها اختصاص یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار