محمدجواد بیات الزام ارائه خدمات نظام در طول ۴۰ سال را از وظایف مدیران روابط‌عمومی در طول دهه فجر دانست و ادامه داد: ارائه خدمات مردمی، ارائه برنامه‌های شاخص و اثرگذار چهلمین سالگرد، توجه ویژه به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی، برگزاری جشن‌های تلفیقی به مناسب دهه فاطمیه و انجام نورافشانی در شامگاه ۲۲ بهمن را از دیگر وظایف مدیران روابط عمومی در طول برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۷۰۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 16 January 2019
دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته و امید به آینده» است، بیان کرد: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نشانه عقب‌گرد و پیری نظام نیست.

به گزارش ایکنا، محمدجواد بیات در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان با بیان اینکه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نشانه عقب‌گرد و پیری نظام نیست، مطرح کرد: عدد ۴۰ در فرهنگ ایرانی - اسلامی جایگاه ویژه و نشان از بلوغ و شادابی دارد.

وی با اشاره به احساس خطر دشمن و بیانیه‌های گوناگون آنان مبنی بر جلوگیری از برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توسط مردم، عنوان کرد: دشمنان درحال القای مشکلات به مردم ایران هستند از این‌رو مدیران باید اقدامات خوبی برای تشویق مردم در مشارکت اجرا برنامه‌های دهه‌فجر به‌ویژه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن داشته‌باشند.

وی توجه مدیران به اطلاع‌رسانی قوی در خصوص عملکرد ۴۰ ساله اداره محل خدمت خود را الزامی دانست و اظهار کرد: هریک از این ادارات باید با معرفی عملکرد موفق چهل‌ساله خود مشتی بر دهان دشمن باشد.

بیات با اشاره به سخنان امام راحل (ره) در رابطه با انقلاب، گفت: باتوجه به سخنان دشمن برای جلوگیری از برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب، وظیفه سربازان و دلدادگان انقلاب اسلامی معرفی افتخارات انقلاب به مردم ایران و دنیا است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان همدان در تشریح عملکرد این ستاد، خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب‌اسلامی با مدیریت امام جمعه همدان و شورای تبلیغات اسلامی به عنوان ریاست اجرایی این ستاد، با فعالیت ۲۳ کارگروه، ۹ ستاد، ۴۷ نشست و معرفی ۴۰۰ سرفصل و برنامه‌های شاخص مشغول فعالیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار