رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه باید نرم‌افزار اورژانس تا عید نوروز در همه شهر‌ها راه‌اندازی شود، زیرا باید نظام جامع اطلاع‌رسانی مستقر شود، برگزاری دوره‌های آموزشی برای پیشگیری از حوادث مربوط به چهارشنبه سوری و فرهنگ‌سازی در این خصوص را با اهمیت دانست.
کد خبر: ۷۰۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 16 January 2019
پیرحسین کولیوند با اشاره به وجود ۳ هزار پایگاه اورژانس و ۴۱ پایگاه هوایی فعال در سطح کشور، از پیگیری استخدام نیروی انسانی برای اورژانس خبر داد.

به گزارش فارس، کولیوند در جمع خبرنگاران اورژانس همدان را یکی از بهترین مراکز فوریت‌های پزشکی کشور دانست و با اشاره به تغییرات اساسی در اورژانس کشور و روند این تغییرات در سال‌های اخیر اظهار کرد: در زمان مدیریت آقای قاضی‌زاده هاشمی، اورژانس از اداره به سازمان تغییر یافت و لجستیک آن نوسازی شد.

وی با اشاره به وجود ۳ هزار پایگاه اورژانس و ۴۱ پایگاه هوایی فعال در سطح کشور گفت: در حال حاضر ۳۲۰ موتور آمبولانس نیز فراهم شده است.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به تلاش قابل تقدیر برای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار یا مصدوم افزود: فوریت‌های پزشکی در هر حادثه به عنوان اولین دستگاه بر بالین بیمار یا مصدوم حاضر می‌شود.

وی با اشاره به فعال بودن و عملکرد مناسب فوریت‌های پزشکی همدان در نوروز گفت: جلسه کمیسیون راه با جدیت پیگیری شود تا با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مناسب از بالا رفتن آمار فوتی‌ها جلوگیری شود.

کولیوند در خصوص پوشش فراگیر خدمات فوریت‌های پزشکی گفت: بر اساس پایگاه‌ها، منابع و نیروی انسانی می‌توان چارت تشکیلاتی مناسبی شکل داده شود.

وی با اشاره به تخصیص خوب آمبولانس‌ها به استان همدان پیگیری برای دریافت این امکانات را خواستار شد.

رئیس اورژانس کشور در خصوص کد ۲۰۴۷ ابراز امیدواری کرد با توجه به وجود اورژانس هوایی شهر‌ها نیز این موضوع را کامل کنند.

وی با بیان اینکه باید نرم‌افزار اورژانس تا عید نوروز در همه شهر‌ها راه‌اندازی شود، زیرا باید نظام جامع اطلاع‌رسانی مستقر شود، برگزاری دوره‌های آموزشی برای پیشگیری از حوادث مربوط به چهارشنبه سوری و فرهنگ‌سازی در این خصوص را با اهمیت دانست.

کولیوند پیگیری استخدام نیروی انسانی برای اورژانس را از دیگر اقدامات خواند و توضیحاتی در خصوص کار‌های انجام شده در این زمینه ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار