مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: نگاه مسئولان باید به همه تیم‌های استان یکسان باشد و ما انتظار داریم از تیم فوتبال شهرداری هم حمایت‌های لازم صورت بگیرد.
کد خبر: ۷۰۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 15 January 2019
امیرحسین اسکندریان گفت: متأسفانه امسال اکثر سوت‌های داوری به ضرر تیم فوتبال شهرداری همدان زده شد و داوران امتیازات زیادی را از ما گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، اسکندریان با اشاره به شکست روز گذشته تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: متأسفانه داوری در دیدار برابر سردار بوکان به ضرر ما بود و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول داور از پنالتی مسلم ما چشم‌پوشی کرد و باعث شد تا جریان بازی به ضرر تیم ما رقم بخورد.

وی افزود: همچنین در این دیدار ما موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم و اگر می‌توانستیم به‌خوبی از این موقعیت‌ها استفاده کنیم به‌طورقطع نتیجه به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دلایل نتایج ضعیف تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: اگر نگاهی به مجموع داوری‌هایی که برای ما انجام شده است داشته باشید خواهید فهمید که داوری‌ها امتیازات زیادی را از ما گرفته‌اند.

اسکندریان خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از دلایل عدم نتیجه‌گیری ما اشتباهات فردی بازیکنان در دریافت گل و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر به سمت دروازه حریفان بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم همه مسئولان استان از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت کنند، بیان کرد: این تیم تنها تیم مجموعه شهرداری همدان نیست و انتظار داریم همه مسئولان استان از استاندار تا مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان برای حمایت بازی‌های ما به ورزشگاه بیایند و حمایت‌های معنوی از تیم فوتبال شهرداری همدان وجود داشته باشد.

اسکندریان با اشاره به حمایت هواداران گفت: روز گذشته هواداران تیم فوتبال سردار بوکان از هواداران ما که در خانه بازی می‌کردیم بیشتر بودند درصورتی‌که جایگاه دو تیم هم در جدول تفاوتی ندارد.

وی یادآور شد: انتظار داریم هواداران و مردم فوتبال دوست همدانی در بازی‌های حساس خانگی با شرایط فعلی ما را تنها نگذارند و برای حمایت از تیم شهر خود به ورزشگاه بیایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار