معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: طرح توانمندسازی روانی، اجتماعی دانش‌آموزان به صورت پایلوت در نواحی یک و ۲ همدان، شهرستان‌های نهاوند، رزن، فامنین، تویسرکان و منطقه جوکار از ابتدای بهمن ماه به طور رسمی آغاز و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد دارد.
کد خبر: ۷۰۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 15 January 2019
عبدالله جعفری از برگزاری دوره آموزشی مدرسان میانی طرح توانمند سازی روانی، اجتماعی برای دانش‌آموزان پایه نهم در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، جعفری با بیان اینکه طرح توانمندسازی روانی، اجتماعی دانش‌آموزان با محوریت پیشگیری از گرایش نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود اظهار کرد: این طرح شامل مجموعه خدمات و اقدامات مختلف در راستای مصونیت‌بخشی و توانمندسازی افراد است.

وی با بیان اینکه این طرح با ارتقای دانش و آگاهی نوجوانان و نیز اصلاح نگرش‌های آن‌ها در کنار ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره و نیز با آموزش و مشارکت کارکنان و همکاران فرهنگی انجام می‌گیرد افزود: با اجرای این طرح زمینه مراقبت و محافظت از دانش‌آموزان در برابر رفتار‌های پرخطر و آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه مجریان این طرح نقش مهمی در ارتقای سلامت روانی، اجتماعی دانش‌آموزان دارند خاطرنشان کرد: باید در کنار پرداختن به مسائل آموزشی به موضوعات اجتماعی دانش‌آموزان نیز توجه شود.

جعفری افزود: آموزش و پرورش به دنبال آن است که بتواند حیات طیبه را برای دانش‌آموزان در کنار آموزش فراهم کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار