رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: مسعود چوبین و بیژن روزبهانی داوران بین المللی ملایری طی حکمی از سوی فدراسیون کشتی کشور برای قضاوت و داوری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد جام جهان پهلوان تختی در بهمن ماه سال جاری دعوت شدند. 
کد خبر: ۷۰۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 15 January 2019
مهدی رضائی گفت: داوران بین المللی ملایری راهی مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جام جهان پهلوان تختی شدند.

به گزارش ایسنا، مهدی رضائی افزود: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی از ۳ تا ۵ بهمن ماه به میزبانی استان خوزستان، شهرستان اندیمشک و رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی از ۱۷ تا ۱۹ بهمن ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود، همچنین در این دوره از رقابت‌ها ۱۲ تیم از کشور‌های جهان در رشته فرنگی و آزاد به مصاف هم می‌روند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه به کسب عنوان نائب قهرمانی مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان استان توسط ورزشکار ملایری اشاره و خاطرنشان کرد: تکواندوکاران خردسال ملایر با کسب ۹ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز، نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی خردسالان استان را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها محمد رضا جوکار، محمد مهدی کریم پیرحیاتی، محمدپارسا کریم پیرحیاتی، ابوالفضل نصیری مقام اول و مدال طلا، علی اسکندری، امیرمحمد قنبری و آریا نعمتی مقام دوم و مدال نقره و عرشیا ترک و متین رجایی مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار