سرهنگ باقری با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده، یک مرد میانسال برای تعمیر سیستم صوتی خودرو به پارکینگ منزل خود می‌رود، افزود: با توجه به تاخیر وی در بازگشت به خانه، خانواده او به پارکینگ رفته و با دودی عظیم مواجه می‌شوند که موجب مسمویت مرد ۵۱ ساله شده‌است. 
کد خبر: ۷۰۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 15 January 2019
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از مرگ یک مرد ۵۱ ساله بر اثر گاز گرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جمشید باقری با اعلام این خبر اظهار کرد: یکشنبه شب گزارشی مبنی بر گاز گرفتگی مردی میانسال، در شهرک مدنی و انتقال وی به بیمارستان آتیه به کلانتری ۱۶ داده شد. 

وی ادامه داد: پس از مطلع شدن از این گزارش، عوامل کلانتری ۱۶ در بیمارستان حاضر شدند که گزارشات، حاکی از گاز گرفتگی این مرد بر اثر دود خودرو بوده است. 

سرهنگ باقری تصریح کرد:طبق بررسی‌های انجام شده، این مرد میانسال برای تعمیر سیستم صوتی خودرو به پارکینگ منزل خود می‌رود. 

وی افزود: با توجه به تاخیر وی در بازگشت به خانه، خانواده او به پارکینگ رفته و با دودی عظیم مواجه می‌شوند که موجب مسمویت مرد ۵۱ ساله شده‌است. 

سرهنگ باقری بیان کرد: شواهد و بررسی‌ها نشان دهنده این است که، جانباخته به علت سرد بودن فضای پارکینگ اقدام به روشن گذاشتن خودرو می‌کند که با توجه به فضای بسته و کوچک پارکینگ، فرد دچار مسمویت می‌شود. 

وی با اشاره به تلاش بی وقفه عوامل بیمارستان یادآور شد: متاسفانه بر خلاف تلاش‌ها و اقدامات بیمارستان، این مرد ۵۱ ساله جان باخت. 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: تحقیقات پلیس، همچنان برای بررسی بیشتر ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار