نماینده مردم همدان و فامنین مجلس با بیان اینکه دولت برنامه برای برگشت ارز پول ملی ارائه کنند افزود: سیاستگذاری پولی و بانکی کشور باید از به یک انضباط برسد تا تورم کنترل شود.
کد خبر: ۷۰۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 12 January 2019
امیر خجسته با بیان اینکه حذف چهار صفر از پول ملی باعث حل مشکلات نخواهد شد گفت: دولت باید برنامه مدونی برای بازگشت ارزش پول ملی ارائه دهد.

به گزارش فارس، خجسته حذف چهار صفر از پول ملی را حلال مشکل تورم ندانست و اظهار کرد: با توجه به افزایش ناگهانی ارز حذف چهار صفر از پول ملی، تأثیری در رشد اقتصادی و کنترل تورم ندارد.

وی با بیان اینکه دولت برنامه برای برگشت ارز پول ملی ارائه کنند افزود: سیاستگذاری پولی و بانکی کشور باید از به یک انضباط برسد تا تورم کنترل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به اینکه کشور‌هایی که صفر پول خود را حذف کردند شرایطی متفاوت با کشور ما داشتند تصریح کرد: امروز ما با یک ابرتورم در ایران مواجه هستیم و این تصور که با حذف پول مشکلات حل و معیشت مردم بهبود می‌یابد نادرست است.

وی با بیان اینکه موضوع حذف صفر از پول ملی باید از جوانب مختلف اقتصادی بررسی شود گفت: با تدوین سیاست‌های لازم و حساب شده مشکل تورم و شتاب آن را در جامعه کم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار