مدیرآموزش و پرورش ملایر برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی، همایش بصیرت‌افزایی، شرکت در نماز جمعه و حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را از دیگر برنامه‌های فجر فاطمی برشمرد.
کد خبر: ۷۰۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 12 January 2019
هادی سلگی از برگزاری ۴۰ گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی و مسائل دینی همزمان با دهه فجر در مدارس ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، سلگی در جلسه کمیته دانش‌آموزی دهه فجر با اشاره به همزمانی چهلمین بهار انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه اظهار کرد: جشن دهه فجر امسال به همین مناسبت متناسب با این ایام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد ما آشنایی نسل جوان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ ناب فاطمی است گفت: هدف اصلی دشمن انحراف نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه دشمن امروز از طریق فضای مجازی می‌خواهد امید و نشاط را از نسل جوان بگیرد گفت: باید دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف به دانش‌آموزان و خانواده اطلاع‌رسانی شود.

وی با توجه به اهمیت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل به میهن، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با مسوولان و امام جمعه ملایر، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌هاست.

سلگی از برگزاری ۴۰ گفتمان انقلابی و دینی همزمان با دهه فجر در مدارس شهرستان خبر داد و برگزاری مسابقات ورزشی بین فرهنگیان و دانش‌آموزان، دیدار با خانواده شهدا، مسابقه مقاله‌نویسی با عنوان نگاه به امام و زندگی امام، مسابقات نقاشی، تئاتر و سرود، پخش فیلم‌های مستند پیرامون پیروزی انقلاب را از دیگر برنامه‌های آموزش و پروش ملایر در ایام دهه فجر دانست. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار