مسوول روابط عمومی مرکز هواشناسی استان همدان گفت: به علت تشدید بارش‌ها در روز دوشنبه آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد وسایل نقلیه و در بعد از ظهر روز دوشنبه بعلت وزش باد احتمال کولاک برف در گردنه‌های استان پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۰۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 12 January 2019
نورخدا ساکی از ورود سامانه بارشی به استان طی روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، ساکی گفت: با فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه تا اواخر وقت روز دوشنبه بارش برف و باران را در استان شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: به علت تشدید بارش‌ها در روز دوشنبه آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد وسایل نقلیه و در بعد از ظهر روز دوشنبه بعلت وزش باد احتمال کولاک برف در گردنه‌های استان پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص پیش بینی وضع هوای استان همدان در سه روز آینده بیان کرد: هوای استان امروز نیمه ابری گاھی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود و در شب و در مناطق شمال استان قسمتی ابری گاھی وزش باد ملایم و در مناطق مرکزی و جنوبی استان نیمه ابری گاھی وزش باد ملایم را شاهد خواهیم بود همچنین فردا آسمان استان نیمه ابری در برخی ساعات افزایش ابر با احتمال بارش برف و باران و در ساعات شب، نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات بارش برف و باران گاھی وزش باد پیش بینی می‌شود و برای روز دوشنبه هوای ابری در برخی ساعات بارش برف و باران در بعد از ظھر وزش باد نسبتا شدید و در شب نیمه ابری تا ابری ھمراه با وزش باد در برخی نقاط بارش برف به تدریج کاھش ابر را شاهد خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار