مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان وجود سالن بزرگ را یکی از مواردی دانست که در کاهش قیمت بلیت اثرگذار است و بیان کرد: اگر یک سالن ۲ هزار نفری داشته باشیم، قیمت بلیت نیز پایین می‌آید.
کد خبر: ۷۰۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 09 January 2019
علیرضا درویش‌نژاد با بیان اینکه تعیین قیمت بلیت کنسرت با ارشاد نیست گفت: اگر سالن دو هزار نفری برای کنسرت‌ها باشد، قیمت بلیت نیز پایین می‌آید.

به گزارش فارس، درویش‌نژاد در خصوص برگزاری کنسرت و بهره‌مندی تنها عده‌ای از این برنامه فرهنگی و هنری اظهار کرد: کنسرت‌ها بخشی از نشاط اجتماعی است، هرچند برنامه‌ها منحصر به کنسرت نیست و نمایش و نمایشگاه هم داریم.

وی با بیان اینکه قیمت بلیت‌ها با ارشاد نیست افزود: برگزاری کنسرت را از اختیارات خودم مدیریت می‌کنم، اما تعیین قیمت بلیت جزو وظایف ما نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با تأکید بر اینکه به دنبال راه قانونی برای تنظیم قیمت بلیط‌ها هستیم گفت: تا جایی که قانون اجازه دهد، دنبال تغییراتی در قیمت‌ها برای بلیت کنسرت هستیم.

وی در پاسخ با اینکه در حال حاضر تنها تعدادی از افراد از کنسرت‌ها استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: از همه چیز عده‌ای استفاده می‌کنند، اکنون از طلافروشی‌ها و لوازم خانگی لوکس و خودرو‌ها هم عده‌ای استفاده می‌کنند.

درویش‌نژاد با بیان اینکه ارشاد بستر را برای استفاده همگان فراهم می‌کند، اما چاره‌ای هم برای استفاده نکردن عموم مردم نیست گفت: تلاش ما این است که همه از این امکان استفاده کنند، اما چاره‌ای نیست و این مسئله دست من و شما نیست بلکه شرایط جامعه اینگونه است.

وی با تأکید بر اینکه ارشاد تنها بستر را فراهم کرده و در قیمت بلیت‌ها نمی‌تواند دخالتی داشته باشد افزود: با این وجود تلاش می‌کنیم قیمت بلیت از این نرخ پایین‌تر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار