رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: امروز کف‌پوش سالن ورزشی روستای قلعه‌قباد با پیگیری‌هایی که از طریق اداره ورزش و جوانان نهاوند انجام شد توسط پیمانکار شروع به چسباندن شده است
کد خبر: ۷۰۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 09 January 2019
مهرداد سعدی‌نژاد با بیان اینکه اگر مشکل خوابگاه ورزشی نهاوند رفع شود ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری را داریم گفت: اگر مشکل خوابگاه نداشتیم بیش از چهار تا پنج مسابقه قهرمان کشوری را در نهاوند اجرا می‌کردیم.

به گزارش فارس، سعدی‌نژاد با اشاره به اینکه این پروژه از حدود ۱۰ سال قبل رهاشده مانده بود تصریح کرد: به یاری خدا و حمایت مسوولان شهرستان و استان توانستیم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب این پروژه که نقش بسزایی در توسعه ورزش روستایی شهرستان دارد را به سرانجام برسانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به حضور محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان بتوانیم اماکن ورزشی نهاوند را از لحاظ کمی و کیفی به نقطه تعادل برسانیم تا شاهد موفقیت‌های روزافزون ورزشکاران نهاوندی در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی در خصوص واگذاری سالن‌های ورزشی شهرستان عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها در قبال باشگاه‌های ورزشی با توجه به اینکه خصوصی هستند دخالتی ندارد چراکه خود دارای درآمد هستند.

سعدی‌نژاد با بیان اینکه خوابگاه مجموعه ورزشی علیمرادیان واگذار شده و هیچ دخل و تصریفی در آن نداریم گفت: در حال حاضر نیز خوابگاه مجموعه بانوان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه اگر مشکل خوابگاه ورزشی در نهاوند رفع شود ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری در شهرستان را داریم بیان کرد: اگر مشکل خوابگاه نداشتیم تاکنون بیش از چهار تا پنج مسابقه قهرمان کشوری را که درخواست میزبانی دادیم در نهاوند اجرا می‌کردیم، اما متأسفانه فدراسیون‌ها به خاطر عدم وجود خوابگاه نپذیرفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با تأکید بر اینکه پروژه‌هایی داریم که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند، افزود: عملیات ساخت این پروژه‌ها چند ماه گذشته متوقف شده بود که خوشبختانه در حال حاضر علاوه بر سالن ورزشی قلعه قباد، سالن‌های باباقاسم، باستانی علیمرادیان و دهفول، چمن ورزشی گیان، برزول و فیروزان در حال ساخت و بهره‌برداری هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار