فرمانده سپاه استان همدان گفت: اگر می‌خواهیم راه این شهیدان را ادامه دهیم باید در برابر بمباران امروز بر سر جوانان، هوشیار باشیم و مقاومت کنیم چرا که بمباران ۸ سال دفاع مقدس خمپاره و ترکش و بمباران امروز که آثار تخریبش هزار برابر دوره تحمیلی است، جنگ نرم و تهاجمات شبکه‌های اجتماعی علیه جونان جامعه است.
کد خبر: ۷۰۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 09 January 2019
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه سرگذشت و زندگی‌نامه شهید حاج حسین همدانی باید درس عبرتی برای مردم ایران باشد، این شهید را یک شهید مخلص و متواضع دانست.

به گزارش ایسنا، سردار مظاهر مجیدی در مراسم رونمایی از کتاب صوتی پیغام ماهی‌ها در همدان، اظهار کرد: شهید حاج حسین همدانی شخصیتی محبوب و شناخته شده برای مردم این استان است که می‌تواند الگوی خوبی برای دوست‌داران راهش و مقاومت او در برابر سختی‌ها و مشکلات و بصیرت وی در شناخت حق از باطل باشد. 

وی با اشاره به بخشی از وصیت‌نامه شهید همدانی، تصریح کرد: تواضع و فروتنی این شهید بیش از هر خصوصیت دیگر او درخشان‌تر است چرا که در ۴۰ سال خدمت خالصانه او، با بصیرت ماهرانه‌اش به خوبی حق از باطل را تشخیص می‌داد.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: جوانان جامعه، می‌توانند با شناخت زندگی شهید همدانی، پی به زندگی ساده و خدا پسندانه وی ببرند و راه این شهید را ادامه دهند. 

سردار مجیدی نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در وصف شهید همدانی، افزود: این رزمنده قدیمی و صمیمی، جوانی پاک خود را در جبهه‌های شرف و کرامت در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران گذراند و مقطع پایانی خود را در دفاع از حریم اهل بیت در مقابل اشقیای ائمه سپری کرد و به خیل عظیم شهدا پیوست. 

وی اضافه کرد: استان همدان به وجود و داشتن چنین شهیدانی به خود می‌بالد چرا که نه تنها در دفاع از زینبیه بلکه در دوران دفاع مقدس و عملیات‌هایی، چون کربلای ۴ و کربلای ۵ حضور موثر و پررنگی داشتند.

سردار مجیدی بیان کرد: در عملیات کربلای ۴، لشکر ۳۲ انصارالحسین استان همدان نقش بزرگی را ایفا کرد و با اعزام یک گردان غواص و دو گردان ۱۶۳ و ۱۶۵ موفق شدند به خاک عراق راه یابند که یکی از نشانه‌های بارز آن وجود فرماندهان لشکر و راهیابی آنها، به خاک عراق بوده‌است.

وی با بیان اینکه درعملیات کربلای ۵ نیز استان همدان، ۱۰۰۰ شهید را تقدیم ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران کرد، افزود: در عملیات کربلای ۵ نیز، لشکر ۳۲ انصارالحسین، ۲۵ گردان به منطقه اعزام کرده و در پایان افتخار میهمانی از شهدای این عملیات را از جمله شهیدان اسماعیل بیگی، قیصری، دارابی، محجوب، کیانی را داشته‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار