رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان با بیان اینکه ۶۵ بیمار صعب‌العلاج زیرپوشش کمیته امداد منطقه یک قرار دارند اظهار کرد: این اداره با ۱۰۷ مرکز درمانی قرارداد دارد و در ۹ ماه گذشته ۸۰ نفر از کودکان زیر ۶ سال را در حوزه امنیت و تغذیه زیر پوشش قرار داده است.
کد خبر: ۷۰۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 08 January 2019
جعفر بهرامی خشنود از پوشش امنیت غذایی ۸۰ کودک زیر ۶ سال توسط کمیته امداد منطقه یک همدان خبر داد.

به گزارش فارس، بهرامی خشنود افزود: هزینه‌های شیمی‌درمانی و پرتودرمانی این بیماران در صورت داشتن کارت درمان کمیته امداد به صورت کامل از سوی این نهاد پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان همدان با اشاره به اینکه در صورت استفاده از بیمه سایر موسسات درمانی در زمینه پرداخت فرانشیز به این افراد کمک می‌شود ادامه داد: ماهانه ۱۰۰ هزار تومان علاوه بر کمک به پرداخت فرانشیز و خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز به حساب این بیماران واریز می‌شود.

وی گفت: در ۹ ماهه سال جاری نیز برای ۸۰۸ نفر از زنان سرپرست و مجریان خودکفایی حق بیمه بازنشستگی توسط کمیته امداد واریز شده است.

پرداخت ۳ میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی

بهرامی‌خشنود با بیان اینکه از امسال ۲۱ دوره آموزش فنی و حرفه‌ای برای مددجویان کمیته امداد همدان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۵۸ نفر در دوره‌های آموزشی بلندمدت و ۲۸۱ نفر نیز در دوره‌های کوتاه‌مدت شرکت و گواهی پایان‌دوره دریافت کرده‌اند.

وی یادآور شد: در ۹ ماهه امسال ۳ میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از منابع امدادی و بانکی به ۲۰۴ مددجو پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان همدان اضافه کرد: در بحث کاریابی برای ۹۵ نفر از مددجویان کاریابی انجام شده که این افراد در کارگاه‌های متقاضی کار مشغول به کار شده‌اند.

وی بیان کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۳ هزار و ۳۸۵ مورد نظارت از طرح‌های خودکفایی توسط ناظران و کارشناسان انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار