تیم ملی فوتبال ایران امشب در نخستین آزمون خود در جام ملت‌های آسیا باید از سد یمن، تیمی بگذرد که حداقل روی کاغذ لقمه دهان گیری برایش محسوب نمی‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، اولین پیروزی کم‌دردسر شاگردان کی‌روش را در همین گام نخست به نظاره خواهیم نشست.
کد خبر: ۷۰۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 07 January 2019
تیم ملی فوتبال امشب کار خود را در امارات آغاز می‌کند، تنها به امید قهرمانی و پایان دادن به طلسمی بزرگ.

به گزارش فارس، ایران، امسال با تیمی یکدست و قبراق و با برخورداری از مهره‌های خوش‌تکنیک و ارزنده، تنها قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را نشانه رفته و از فردا برای برآورده‌کردن رویای چندین ساله ایرانی‌ها گام به مستطیل‌سبز امارات می‌گذارد و در ایستگاه نخست باید یمن، حریف نه‌چندان خوب خود را از میان بردارد.

اگرچه امسال آنطور که همه واقفیم، با قرعه راحتی مواجه شده‌ایم و حداقل تا مراحل بالاتر به زمین سفت نخواهیم خورد، اما اگر وضعیت مثل هر دوره هم که بود، ما از تیم ملی خود نه اینکه خاسته رویایی داشته باشیم، اما به‌واسطه این مهره‌های خوب و ایده‌آل فقط یک قهرمانی می‌خواستیم.

اتفاقی که سال‌هاست انتظارش را می‌کشیم و بعد از آن حذف تلخ و دردناک برابر عراق در جام ملت‌های ۲۰۱۵، روز‌ها و لحظه‌ها را شمردیم تا امروز را به چشم ببینیم و فرصت قهرمانی را از کف ندهیم.

تیم کی‌روش بعد از درخشش در جام جهانی و نمایش عملکردی قابل قبول در گروه مرگ آن فستیوال رویایی، حالا به چشم خیلی از کارشناسان فوتبال قاره کهن، در کنار ژاپن و کره جنوبی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود و مثل روز روشن است که در این راه به دانش بالا و تجربه چندین ساله سینیور کی‌روش در تیم ملی بیش از هر زمانی تکیه خواهیم کرد.

تیم فعلی، از درون دروازه بگیرید تا نوک حمله بازیکنانی را در اختیار خود دارد که می‌توانند گره از کار کی‌روش باز کنند و قطع به یقین در مسیر پر پیچ و خم این جام، تجربه بین‌المللی بازیکنانی مثل سامان قدوس، اشکان دژاگه، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و دیگر نفرات می‌تواند حسابی به کارمان بیاید و برای مربی پرتغالی، تجویز نسخه‌ای شفابخش باشد.

با این نفرات، با این مربی و با این جنگندگی و امیدواری، امسال می‌رویم تا آسیا را فتح کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار