مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین، سالم‌سازی آب تولیدی را از وظایف این شرکت بیان کرد و افزود: در همین رابطه توزیع ۶۰۰ کیلوگرم گاز کلر به ارزش ۸ میلیون تومان مصرف‌شده است.
کد خبر: ۷۰۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 06 January 2019
عیسی احمدی از آبرسانی سیار به ۱۴ روستا خبر داد و گفت: برای این کار ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش تسنیم، احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این اداره در خدمات‌رسانی به مناطق روستایی اظهار داشت: لایروبی و بهسازی قنات روستای آقاج عملیاتی شده که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۶۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی یادشده حفاری و تجهیز چاه روستای زرقان به عمق ۱۰۴ متر عملیاتی شده، افزود: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی و هزینه کرد ۶۰ میلیون تومان در حال انجام است.

احمدی بیان کرد: از تعویض و اصلاح شبکه فرسوده روستا‌های کله سر زرق، طمچی و خماجین خبر داد و گفت: لوله‌گذاری چاه فیض‌آباد به سمت سرواک به قطر ۲۰۰ میلی‌متر و عمق ۳ هزار و ۸۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان عملیاتی شده که در حال حاضر، ادامه این طرح با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در دست انجام است.

وی با اشاره به تعویض ۱۷ الکتروپمپ با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیون تومان افزود: در ۹ ماهه امسال، تعویض و تعمیر ۶۷ تابلو برق به ارزش ۱۰ میلیون تومان و تعمیر و لایروبی چاه روستای فیض‌آباد با هزینه ۳۰ میلیون تومان انجام‌شده است.

احمدی مطرح کرد: اجرای خط انتقال روستای چپقلو به طول ۲ کیلومتر با همکاری "قرارگاه پیشرفت و آبادانی" و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان هم عملیاتی شد. ه. است

وی از ساخت مخزن بتنی روستای ینگیجه با صرف ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار خبر داد و گفت: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال انجام است.

احمدی با اشاره به برطرف کردن ۱۸۵ مورد نشتی در سطح روستا‌های تابعه شهرستان فامنین گفت: برای این کار تاکنون ۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی از تجهیز چاه تجرک و اصلاح شبکه این روستا با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در دست انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار