نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه درباره تغییر طرح سایتموزه در شورا شهر همدان بحثی صورت نگرفته است اظهار کرد: در حال حاضر طرح مرکز میدان امام خمینی (ره) احداث سایت‌موزه و نمایش آثار کشف شده در این منطقه است.
کد خبر: ۷۰۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 06 January 2019
حمید بادامی‌نجات گفت: احداث سایت‌موزه میدان امام خمینی (ره) برای نمایش آثار کشف شده همچنان پابرجاست.

به گزارش فارس، بادامی‌نجات با اشاره به اینکه سه نهاد متولی این پروژه به خوبی با یکدیگر هماهنک نشده‌اند افزود: شهرداری همدان، اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل راه و شهرسازی استان در تکمیل پروژه سایت‌موزه سهیم هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه طبق توافق اداره کل میراث فرهنگی موظف به آماده‌سازی قسمت تحتانی سایت‌موزه است تصریح کرد: براساس توافقات صورت گرفته ساختمان این بنا توسط اداره کل راه و شهرسازی احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محوطه‌سازی توسط شهرداری همدان انجام می‌شود تاکید کرد: دخیل بودن سه نهاد در احداث این پروژه باعث ایجاد وقفه در اجرای آن شده است.

بادامی‌نجات با بیان اینکه بهتر بود از ابتدا اجرای پروژه به شهرداری همدان سپرده می‌شد افزود: شهرداری با توجه به تجربه در پروژه‌های شهری در این حوزه تواناتر و کاراتر بود.

وی با اشاره به اینکه تغییر طرح سایت‌موزه در شورای شهر مطرح نیست گفت: بازدید و جلسات مکرری در راستای پیگیری و اجرای از پروژه انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار