مدیر ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در جلسه امروز قیمت مرغ زنده از ۹ هزار و ۲۰۰ تومان به ۸ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش داده شد اظهار کرد: قیمت پایه مرغ رو به کاهش است.
کد خبر: ۷۰۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 06 January 2019
مسؤولان استان همدان پس از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدند که اجرای مصوبه قیمت مرغ ستاد تنظیم بازار کشور در استان همدان کمکی به کاهش قیمت نمی‌کند.

به گزارش فارس، هفته گذشته قیمت مرغ توسط ستاد تنظیم بازار کشور ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد که فروش بیش از این مبلغ گرانفروشی تلقی می‌شود. اما اجرای این مصوبه در همدان به تصمیم مدیران ارشد در ستاد تنظیم بازار استان منوط شد که در روز یکشنبه برگزار می‌شود؛ بنابراین امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان به بررسی قیمت مرغ با توجه به شرایط روز و مشکلات اقتصادی که متوجه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است پرداختند.

مهدی نجفیان درباره ابلاغ ستاد تنظیم بازار کشور گفت: هیچ استانی مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور را اجرایی نکرده است.

وی با توجه به اینکه قیمت نهاد‌ها افزایش یافته است ادامه داد: تصمیم ستاد تنظیم بازار استان حفظ آرامش در بازار و جامعه است.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن تجارت همدان نیز در گفت‌وگو با فارس به یکسان‌سازی قیمت مرغ در سطح شهر اشاره کرد و گفت: مرغ با برند‌های متفاوت با قیمت یکسان عرضه می‌شود.

علیرضا شجاعی با بیان اینکه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان برای مرغ مورد توجه قرار نگرفت تصریح کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار مشخص می‌شود که این مبلغ به موارد بسیاری بازمی‌گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار