مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود برداشت کلزای پاییزه شهرستان تویسرکان به ۲.۶ تن در هر هکتار برسد گفت: در کشت پاییزه امسال ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار گندم دیم و یک هزار و ۹۰۰ هکتار جو آبی کشت شده است.
کد خبر: ۶۹۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 05 January 2019
مسعود اکبری گفت: در کشت پاییزه امسال در تویسرکان میزان کشت کلزا ۲۰۰ هکتار افزایش یافته است.

به گزارش فارس، اکبری با بیان اینکه امسال محصولات زراعی پاییزه در تویسرکان به طور کامل زیرکشت رفته است اظهار کرد: در پاییز امسال ۴۹۰ هکتار کلزا در اراضی شهرستان زیرکشت رفته که نسبت به سال گذشته ۲۰۰ هکتار افزایش کشت کلزا داشتیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود برداشت کلزای پاییزه شهرستان تویسرکان به ۲.۶ تن در هر هکتار برسد گفت: در کشت پاییزه امسال ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار گندم دیم و یک هزار و ۹۰۰ هکتار جو آبی کشت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۷ هزار و ۹۸۰ تن جو آبی و ۴ هزار تن گندم دیم در تویسرکان برداشت شود خاطرنشان کرد: در اراضی تویسرکان ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار گندم آبی و ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار جو دیم زیر کشت رفته که پیش‌بینی می‌شود ۱۴ هزار و ۷۰۰ تن گندم آبی و ۲۶ هزار و ۴۰۰ تن جو دیم برداشت محصول داشته باشیم.

وی در خصوص اراضی زیرکشت باغی تویسرکان نیز گفت: امسال براساس درخواست کشاورزان ۱۰ درصد به مجموع محصولات باغی شهرستان اعم از گردو و سماق اضافه شده است.

اکبری در خصوص فرآیند پنج ساله سرشاخه‌کاری درختان گردو در شهرستان تویسرکان اضافه کرد: قرار است این فرآیند در ۳ هزار هکتار از اراضی شهرستان انجام شود.

وی یادآور شد: برنامه سرشاخه‌کاری درختان گردو در سال جاری برای ۴۵۰ هکتار از باغات تویسرکان قرار است انجام شود این در حالی است که سال گذشته سرشاخه‌کاری برای ۳۰۰ هکتار از باغات شهرستان انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار