شهردار ملایر با بیان اینکه بی‌شک شهر زیبا در جذب گردشگران نقش بسزایی دارد گفت: ارائه خدمات مناسب شهری، مبلمان شهری مناسب، فضای سبز، جاذبه‌های دست‌ساز و... فرصت گردشگری و توسعه و رشد شهری را نیز به همراه دارد.
کد خبر: ۶۹۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 05 January 2019
حسین بابایی از ساخت المان شهر انگور در این شهر با توجه به ثبت جهانی انگور ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، بابایی با اشاره به فعالیت شهرداری در حوزه‌های مختلف خدمات شهری اظهار کرد: این خدمات با هدف خدمت به شهروندان در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.

وی با بیان اینکه حوزه شهرداری نیز طی سال‌های اخیر مانند سایر حوزه‌ها با مشکلات مالی و اقتصادی مواجه بوده گفت: با این وجود شهرداری سعی کرده در حوزه‌های مختلف خدمات‌دهی مناسبی را به مردم داشته و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را داشته باشد.

شهردار ملایر با بیان اینکه زیباسازی شهر همواره یکی از اولویت‌های شهرداری بوده است گفت: طی سال‌های گذشته یکی از برنامه‌های خوب شهرداری ساخت المان‌ها با مضامین مختلف ملی، مناسبتی، آداب و رسوم و حفظ سنت‌های شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه بی‌شک شهر زیبا در جذب گردشگران نقش بسزایی دارد گفت: ارائه خدمات مناسب شهری، مبلمان شهری مناسب، فضای سبز، جاذبه‌های دست‌ساز و... فرصت گردشگری و توسعه و رشد شهری را نیز به همراه دارد.

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از جاذبه‌ها از جمله بام ملایر، مینی‌ورد المان‌های شهری و... باعث جذب گردشگران و زیباسازی هر چه بهتر شهر شده است تصریح کرد: اتمام پروژه‌های مینی‌ورد یکی از اولویت‌های شهرداری است.

وی با اشاره به جهانی شدن انگور ملایر این مهم را فرصتی ارزشمند در بخش‌های مختلف به ویژه توسعه گردشگری ملایر برشمرد و گفت: در این زمینه باید زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان فراهم شود.

شهردار ملایر گفت: در حال حاضر المان شهر جهانی انگور ملایر توسط شهرداری در دست ساخت است. 

وی با بیان اینکه مینی‌ورد ملایر یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری و توریستی غرب کشور است افزود: تا جایی که اعتبارات به ما اجازه دهد ادامه ساخت این پروژه را خواهیم داشت.

بابایی با بیان اینکه تکمیل این پروژه می‌تواند در جذب گردشگران به شهرستان نقش بسزایی داشته باشد خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل هرچه سریعتر المان‌های این پروژه سال آینده جشن‌های ملایر را در این محل برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار