معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ‎ و نقل جاده‌ای استان همدان در ۸ ماه نخست امسال ۴۷ هزارو ۱۰۳ معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان همدان انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۹۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 05 January 2019
صفر صادقی از افزایش ۵ درصدی معاینه فنی خودرو‌های سنگین از ابتدای سال‌جاری در استان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، صادقی راد در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی در استان، یادآور شد: این تعداد خودرو پس از طی مراحل مختلف آزمون‌های ظاهری و مکانیزه، گواهی سلامت فنی و زیست محیطی، برگ و برچسب معاینه فنی خود را دریافت کرده اند.
صادقی راد با تأکید بر اینکه در راستای بهبود وضعیت نظارت بر عملکرد این مراکز و نیز برخورد به موقع با تخلفات احتمالی اقداماتی از سوی این اداره کل در دستور کار است، افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده، بازدید‌های نظارتی به شکل مستمر و در قالب تیمی به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی سنگین استان در طول سال انجام می‌شود. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به صدور پروانه عبور برای تردد بار‌های ترافیکی در طول محور‌های مواصلاتی اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد پروانه عبور ترافیکی صادر شده استان در ۸ ماهه نخست امسال ۲ هزارو ۲۴۰ مورد بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار