معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه امیرمحمد سعیدی دانش‌آموز ناحیه یک همدان موفق به کسب نایب‌قهرمانی مسابقات دوصحرانوردی کشور شد افزود: این دانش‌آموز با کسب این مقام توانست سهمیه تیم ملی را در مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ به دست آورد.
کد خبر: ۶۹۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 04 January 2019
عبدالله جعفری با بیان اینکه دانش‌آموز همدانی نایب‌قهرمان مسابقات دو صحرانوردی کشور شد گفت: این دانش‌آموز توانست با کسب این مقام سهمیه تیم ملی را در مسابقات آسیایی هنگ کنگ به دست آورد.

به گزارش فارس، جعفری با بیان اینکه نگاه عمیق مجموعه آموزش و پروش استان به امر ورزش باعث شده تا حضور مطلوب و فعال دانش‌آموزان را در بخش‌های مختلف شاهد باشیم اظهار کرد: بر اساس تحقیقات، حضور در محیط‌های سالم ورزشی در عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان اثرگذار است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه این دانش‌آموز در پایه یازدهم رشته ریاضی تحصیل می‎کند عنوان کرد: باید در کنار پرداختن به مسائل آموزشی به موضوعات اجتماعی دانش‌آموزان نیز توجه شود.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر ما نیازمند سواد حرکتی هستیم و این موضوع دغدغه کارشناسان اجتماعی حوزه سلامت به شمار می‌آید گفت: آموزش و پرورش به دنبال ایجاد محیطی است که بتواند حیات طیبه را برای دانش‌آموزان در کنار آموزش فراهم کند.

جعفری با بیان اینکه آموزش و پرورش دانش‌آموزانی نیاز دارد که از وضعیت آموزشی و اخلاقی مطلوب بهره‌مند باشد، تصریح کرد: هر دانش‌آموزی که امروز از ویژگی‌های آموزشی و اخلاقی بهره‌مند باشد از آن‌ها به عنوان نوجوان سالم یاد می‌کنیم.

وی فضای فیزیکی مناسب، نیروی انسانی کافی، برنامه و محتوای لازم را از مهمترین دغدغه‌های تربیت‌بدنی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: باید همه برای داشتن جامعه‌ای سالم تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار