سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۴۰۰ نفر این دور از مسابقات ثبت نام نموده‌اند عنوان کرد: مسابقات مرحله شهرستانی در نیمه دوم دی ماه برگزار می‌شود برگزیدگان این مرحله به بخش استانی راه خواهند یافت.
کد خبر: ۶۹۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 03 January 2019
حمیدرضا ناهیدی فرد گفت: تا کنون بیش از ۴۰۰ نفر از استان همدان در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ثبت نام نموده اند.

به گزارش شبستان، ناهیدی‌فردگفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان برگزار می‌شود.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با اشاره به اینکه ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان از ۱۵ آذر ماه آغاز شده است، افزود: علاقمندان فرصت دارند تا ۱۵ دی ماه با مراجعه به سایت www.modhammatan.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ناهیدی‌فر با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۴۰۰ نفر این دور از مسابقات ثبت نام نموده‌اند عنوان کرد: مسابقات مرحله شهرستانی در نیمه دوم دی ماه برگزار می‌شود برگزیدگان این مرحله به بخش استانی راه خواهند یافت.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان عنوان کرد: این دور از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و در دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار خواهد شد.

وی گفت: رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال و دو رشته قرائت(تحقیق) و حفظ کل ویژه شرکت کنندگان ۱۶ تا ۳۰ سال است.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد: مرحله استانی این دور از مسابقات در بهمن ماه و مرحله کشوری در اردیبهشت ماه سال ۹۸ در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

ناهیدی فر ابراز کرد: مسابقات قرآنی و فرهنگی مدها متان با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی مساجد برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار