توصیه‌های ایمنی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در هنگام بارش برف، شهروندان گرامی در مواقع بارش برف موارد و نکات ذیل را رعایت فرمایید:
کد خبر: ۶۹۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 03 January 2019
 توصیه‌های ایمنی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در هنگام بارش برف

 شهروندان گرامی در مواقع بارش برف موارد و نکات ذیل را رعایت فرمایید:

به گزارش تابناک همدان از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، با توجه به اینکه به هنگام بالا رفتن برودت هوا در وهله اول پل‌ها و زیر گذر‌ها و سطوح شیب دار دچار یخ زدگی می‌شوند در این ایام حتی المقدور از این سطوح و مسیر‌ها استفاده ننمایند.

به هنگام مواجهه با یخ زدگی سطوح شیب دار و امکان لغزش خودرو و ایجاد مشکل در تردد سریعا از کیسه‌های شن و نمک حاشیه پل‌ها و سطوح شیب دار بابت باز شدن یخ کف معابر استفاده نمایند تا عبور و مرور آسانتر گردد.

چنانچه با مشکل مواجه شده و احتیاج به کمک و همکاری پرسنل شهرداری دارند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند تا امکان برقراری و اعزام فوری اکیپ‌های آماده بکار مهیا باشد.

به هنگام فعالیت ماشین آلات و پرسنل خدمات شهری شهرداری، جهت برف روبی همکاری لازم را مبذول دارند تا پرسنل خدوم شهرداری بتوانند اقدامات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بعمل آورند.

 با عدم تخلیه برف پشت بام منازل یا صحن حیاط خود به داخل پیاده رو و معابر و همچنین برف روبی به موقع پیاده رو مقابل منزل یا واحد تجاری خود در بهبود عبور و مرور شهری همکاری نمائید. با توجه به اینکه به هنگام بالا رفتن برودت هوا در وهله اول پل‌ها و زیر گذر‌ها و سطوح شیب دار دچار یخ زدگی می‌شوند در این ایام حتی المقدور از این سطوح و مسیر‌ها استفاده ننمایند.


"مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری همدان" 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار