مسئول روابط عمومی ستاد مردمی جبهه فرهنگی همدان گفت: کمپین «اناری برای تمام فصول» به صورت ملی در ۹ استان کشور برگزار می‌شود که همدان یکی از این استان‌هاست.
کد خبر: ۶۹۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 03 January 2019
جلال زارعی اظهار کرد: کمپین «اناری برای تمام فصول» به صورت ملی در ۹ استان کشور برگزار می‌شود که همدان یکی از این استان‌هاست.

به گزارش ایکنا، زارعی اظهار کرد: این کمپین برنامه آموزشی تربیت و سلامت جنسی خانواده ایرانی با رویکرد اسلامی است که مرکز جامع تحکیم خانواده سایبان مهر با همکاری مؤسسه رصد مطالعات اجتماعی، مجری آن هستند.

زارعی با اشاره به اینکه دبیرخانه استانی این کمپین نیز در همدان راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: جامعه هدف این طرح دانشجویان رشته‌های روانشناسی و مشاوره، طلاب، مربیان تربیتی، والدین، زوجین جوان و جوانان در شرف ازدواج هستند.

مسئول روابط عمومی ستاد مردمی جبهه فرهنگی همدان ادامه داد: مدرسان این دوره طی عملیاتی تحت عنوان تربیت مدرس و مشاور سلامت جنسی از بین روانشناسان برتر استان با برگزاری مصاحبه و آزمون، انتخاب شده است.

وی ابراز کرد: ۱۹۰ ساعت کارگاه آموزشی طی ۲ سال به دو صورت متمرکز در مشهد مقدس و استانی با حضور اساتید برتر کشوری در استان همدان، برای مدرسان این دوره برگزار شده است.

زارعی اضافه کرد: علاقمندان جهت اطلاع و شرکت در این طرح می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۹۲۹ و یا با مراجعه به سایت www.anarefasl.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: مراجعه به مرکز جامع تحکیم خانواده سایبان مهر واقع در خیابان میرزاده عشقی مجتمع حضرت ولیعصر (عج) مراجعه نیز یکی دیگر از راه‌های ثبت نام در این طرح است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار