معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر بابیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و همین موضوع باعث نگرانی دشمنان این نظام شده است، ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند با ترفند‌های مختلف شیرینی این پیروزی را از ما بگیرند، ولی هرگز موفق نخواهند شد.
کد خبر: ۶۹۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ 03 January 2019
سعید کتابی بر کنترل و نظارت بیشتر بازار ملایر تاکید کرد و گفت: باید با همکاری و تعامل دستگاه‌های نظارتی کنترل‌ها و بازرسی‌ها را بیشتر کرد.

به گزارش مهر، کتابی در جلسه تنظیم و کنترل بازار شهرستان ملایر اظهار داشت: باید تلاش شود تا کالا‌های اساسی به‌موقع و به میزان لازم به دست مصرف‌کننده برسد.

کتابی بابیان اینکه مردم موانع زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و در راه آرمان‌های انقلاب شهدای بسیاری تقدیم این نظام شده است، گفت: دشمنان با تحریم‌ها و هدف قرار دادن اقتصاد ایران به دنبال اهداف خود هستند.

کتابی باتاکید بر اینکه باید با همکاری و تعامل دستگاه‌های نظارتی کنترل‌ها و بازرسی‌ها را بیشتر کرد، گفت: باید اقدامات برای مردم ملموس‌تر شود.

معاون هماهنگی برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ملایر نیز بیان داشت: بازرسی‌ها و کنترل‌های لازم شدت بیشتری به خود گرفته است.

لیلا غفاری افزود: بازرسی‌های روزانه و هفتگی وجود داشته، ولی این بازرسی‌ها شدت بیشتری گرفته و در توزیع کالا‌های اساسی هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و کالا‌های یارانه‌ای و تنظیم بازار نیز در فروشگاه‌های معتبر در سطح شهر توزیع می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار