بابک گردان بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در محور‌های مواصلاتی تأکید کرد و افزود: در حال حاضر در اکثر محور‌ها بارش باران، برف و مه‌گرفتگی وجود دارد.
کد خبر: ۶۹۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 03 January 2019
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه نقاط کوهستانی برفی است گفت: مه‌گرفتگی در اکثر نقاط کوهستانی وجود دارد، اما تردد به روال عادی برقرار است.

به گزارش فارس، گردان با بیان اینکه نقاط کوهستانی برفی است افزود: مه‌گرفتگی در اکثر نقاط کوهستانی نیز وجود دارد، اما تردد به روال عادی برقرار است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه تمام راه‌ها باز است افزود: محور گنجنامه و تویسرکان به علت صعب‌العبور بودن و نبود ایمنی کافی مسدود است و پس از فصل زمستان بازگشایی می‌شود.

وی یادآور شد: شهروندان و رانندگان می‌توانند آخرین اطلاعات راهداری را از شماره تلفن ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته کسب کنند.

گردان با تأکید بر اینکه اکیپ‌های راهداری نیز آماده خدمات‌رسانی در راه‌ها هستند گفت: توصیه می‌شود مسافران برای عبور از نقاط برف‌گیر و کوهستانی وسایل ایمنی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار