نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درباره نرخ بنزین نیز گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد.
کد خبر: ۶۹۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 03 January 2019
امیر خجسته با اشاره به غفلت از معیشت معلمان در بودجه ۹۸ گفت: میزان تورم در همدان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، خجسته با بیان اینکه در حال بررسی هستیم تا میزان نرخ تورم در استان همدان و رتبه آن در کشور مشخص شود اظهار کرد: بعد از بررسی نتیجه اعلام می‌شود.

قول‌های دولت درباره معلمان محقق نشده است

وی درباره رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۹۸ گفت: متأسفانه وضعیت معیشتی و رتبه‌بندی معلمان بسیار ضعیف است و باید وزیر آموزش و پرورش در هیأت دولت از حقوق این قشر دفاع کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت افزود: آقای نوبخت قول داد که در حوزه معیشت معلمان با جدیت بیشتری ورود می‌کند، اما این وعده عملیاتی نشده و ما واقعا دلیل این اتفاقات را نمی‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که از ابتدای امسال رتبه‌بندی معلمان را اجرایی می‌کند، اما این مهم محقق نشد تصریح کرد: متأسفانه وضعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه تعلیم و تربیت نداریم.

خجسته با بیان اینکه متأسفانه برخی از معلمان در حوزه غیرتخصصی تدریس می‌کنند ادامه داد: با این وضعیت نمی‌توانیم امید داشته باشیم که نخبگان ما بتوانند استعداد‌های خود را بشناسند.

وی با اشاره به اینکه دولت باید منابعی برای اصلاح ساختار آموزش و پرورش در نظر بگیرد خاطرنشان کرد: باید طرح‌ها و برنامه‌ها در کمیسیون‌های مجلس بررسی شود تا در نهایت به یک جمع‌بندی مطلوب برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار