هشدار؛
جانشین رئیس پلیس‌راه استان همدان از لغزنده بودن تمام محور‌های مواصلاتی همدان به دلیل بارش باران خبر داد و اظهار کرد: در محور همدان ـ. کرمانشاه و ملایر ـ. تهران شاهد بارش برف و باران هستیم.
کد خبر: ۶۹۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 03 January 2019
سعید اسماعیلی از محدودیت دید در برخی از محور‌های همدان خبر داد.

به گزارش فارس، اسماعیلی با بیان اینکه در برخی از این محور‌ها بارش باران و در برخی دیگر بارش برف گزارش می‌شود گفت: در محور تهران، ملایر، کرمانشاه و گردنه آوج به صورت مقطعی مه وجود دارد که محدودیت دید را ایجاد می‌کند.

جانشین رئیس پلیس‌راه استان همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد تصادفی طی روز‌های اخیر در جاده‌های همدان نبودیم افزود: به دلیل بارش برف و باران رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی با تاکید بر بستن کمربند ایمنی از سوی رانندگان و سرنشینان خودرو گفت: رانندگان حتماً زنجیرچرخ به همراه خود داشته باشند، زیرا احتمالاً در گردنه نیاز به بستن زنجیرچرخ باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه رانندگان تجهیزات زمستانی لازم را برای سفر به همراه داشته باشند گفت: رانندگان باید مهارت‌های لازم در برخورد با شرایط برفی از جمله نحوه بستن زنجیرچرخ را کسب کنند، زیرا برخی ازآن‌ها زنجیرچرخ به همراه دارند، اما شیوه استفاده از آن را فرا نگرفته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار