معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه ۷۶ درصد از برنامه‌های این واجب الهی در استان محقق شده است، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از ۹۰ میلیارد ریال زکات از سطح استان جمع آوری شود.
کد خبر: ۶۹۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 03 January 2019
جمشید محمدی گفت: از ابتدای سال ۹۷ بیش از ۶۵ میلیارد ریال زکات در بخش‌های واجب، مستحب، فطریه و طرح عمرانی در سطح استان جمع آوری شده است.

به گزارش ایرنا، جمشید محمدی اظهار داشت: از این میزان مردم شهرستان ملایر نزدیک به هشت میلیارد ریال زکات پرداخت کردند که این آمار، بیشترین مقدار پرداخت زکات در استان محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: از کل زکات جمع آوری شده ۷۴ درصد برای کمک به مددجویان در زمینه‌های معیشت، درمان، جهزیه و مسکن اختصاص یافته و ۲۶ درصد در ساخت طرح‌های عمرانی هزینه شده است.

محمدی عنوان کرد: در این مدت اهالی روستا‌های استان بیش از ۱۰ میلیارد ریال زکات واجب پرداخت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۷۶ درصد از برنامه‌های این واجب الهی در استان محقق شده است، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از ۹۰ میلیارد ریال زکات از سطح استان جمع آوری شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: ۸۵۰ روستا در این استان مشمول پرداخت زکات می‌شوند.

بر اساس آخرین آمار‌های منتشر شده، حدود ۴۹ هزار خانواده نیازمند شامل ۸۶ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار