نایب رئیس شورای شهر مریانج بیان کرد: با توجه افزایش تورم و بالا رفتن قیمت‌ها، قیمت منطقه‌ای سال آینده را تنها تا سقف ۱۵ درصد افزایش خواهیم داد و این نوید را به مردم می‌دهیم که هیچگونه افزایش قیمتی در را ضریب‌های تعرفه عوارض محلی سال ۹۸ نخواهیم داشت. 
کد خبر: ۶۹۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 03 January 2019
حجت‌السلام حامد تجری گفت: تعرفه عوارض محلی باید شفاف باشد تا تمامی شهروندان نسبت به آن آگاهی کافی داشته و این دفترچه باید منطقی و بر مبنای عدالت تدوین شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌السلام تجری با اشاره به ارسال تعرفه عوارض شهرداری به صحن شورای شهر مریانج، اظهار کرد: در بررسی تعرفه عوارض سال آینده شهرداری مریانج در نظر گرفتن مباحث فنی، کارشناسی ملاحظات محیطی و سیاست‌های اقتصادی پیش رو، دفترچه عوارضی مطلوب، دقیق، منطبق با واقعیت‌ها و شایسته شهر را تدوین می‌کنیم. 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعاتی که زیربنای بودجه و درآمد شهرداری‌ها بوده، دفترچه تعرفه عوارض سالیانه شهرداری‌هاست که توسط شهرداری تهیه و در شورای شهر مصوب می‌شود، بنابراین اهمیت موضوع با توجه به تصمیم‌گیری برای یکسال مالی شهرداری، مشهود است. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مریانج گفت: موضوع عوارض و بهای خدمات از مهمترین وظایفی است که پرداختن صحیح، دقیق و عدالت محور به این امر، تضمین کننده برنامه‌های مالی سال آتی شهرداری و مبنای سیاست گذاری‌ها در مدیریت شهری خواهد بود. 

وی بیان کرد: با توجه افزایش تورم و بالا رفتن قیمت‌ها، قیمت منطقه‌ای سال آینده را تنها تا سقف ۱۵ درصد افزایش خواهیم داد و این نوید را به مردم می‌دهیم که هیچگونه افزایش قیمتی را در ضریب‌های تعرفه عوارض محلی سال ۹۸ نخواهیم داشت. 

تجری با اشاره بر اینکه تدوین تعرفه عوارض محلی به صورت مستقیم با زندگی شهروندان سر و کار دارد، تصریح کرد: امیدواریم بزودی شاهد آثار خوبی با تدوین تعرفه برای شهروندان باشیم. 

وی با بیان اینکه حمایت شواری پنجم از مناطق کم برخودار ضرورت دارد، افزود: ارائه تخفیف تا سقف ۵۰ درصد در پروانه ساختمانی برای آن مناطق و البته املاک بالای چهل سال ساخت می‌تواند مشوق مناسبی جهت سوق دادن آن افراد به رعایت 

ضوابط شهرسازی در احداث بنا‌ها باشد. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مریانج خاطرنشان کرد: تعرفه عوارض محلی باید شفاف باشد تا تمامی شهروندان نسبت به آن آگاهی کافی داشته باشند و این دفترچه باید منطقی و بر مبنای عدالت تدوین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار