فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ هزار و ۸۸۰ بسته تنباکو و یک دستگاه گنج‌یاب با متعلقات مربوطه در این استان خبر داد و اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه اتوبوس که از یکی از استان‌های غربی به مقصد تهران در حال حرکت است، مقادیری کالای قاچاق را به تهران منتقل می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
کد خبر: ۶۹۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 02 January 2019
سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف ۲ هزار و ۸۸۰ بسته تنباکو و یک دستگاه گنج‌یاب با متعلقات مربوطه در این استان خبر داد.

به گزارش مهر، سردار کامرانی صالح افزود: با تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های مواصلاتی منتهی به استان همدان بامداد امروز خودروی مذکور در ایستگاه بازرسی شهید زارعی شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: طی بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو ۲ هزار و ۸۸۰ بسته ۵۰ گرمی تنباکو میوه‌ای خارجی قاچاق و یک دستگاه گنج یاب به همراه متعلقات مربوطه شامل لب تاب، دستگاه اندسکوپی زمین، دوربین بزرگ نمایی و قطب نما و همچنین وسایل حفاری غیر مجاز کشف شد.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: بر اساس نظر کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و تاریخی استان اشیاء مکشوفه، تجهیزات گنج یابی غیر مجاز هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار