کد خبر: ۶۹۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 30 December 2018

قهرمان جام جهانی ۲۰۱۲ باکو اذربایجان 

عضو تیم ملی در مسابقات دانشجویان جهان فنلاند ۲۰۱۴

نائب قهرمان مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی 

نفر سوم جام تختی 

نائب قهرمان جام جایزه بزرگ تاراز قزاقستان

نفر سوم جام جایزه بزرگ اسپانیا

قهرمان جام شهید شیرودی مازندران

اعزامی به مسابقات جایزه بزرگ مسکو ماخاچ کالا...

این همه افتخار در کارنامه محمدحسین سلطانی است که امروز به عنوان دبیر هیات کشتی استان همدان در حال انجام وظیفه به خانواده بزرگ کشتی استان است با این مرد با اخلاق گفتگو کرده ایم که با هم می‌خوانیم.

حال امروز کشتی استان همدان چگونه است؟

باید بگویم حال کشتی خوب است کشتی همدان خیلی استارت خوبی زده و این نوید را می توان داد که با توجه به افراد شاخص و خبره و نوابغی که در عرصه قهرمانی و تیم ملی داریم و پای کشتی حاضر شدند و دلسوزانه به کشتی استان کمک می کنند با یک برنامه ریزی کوتاه مدت می توان به کار‌ها و پیروی از برنامه‌های فدراسیون پرداخت و با تدوین برنامه میان مدت و بلند مدت ایده ال و امید به خدای بزرگ و استفاده از تمام پتانسیل ها و توانمندی ها  می توان امیدوار شد که در پایه ریزی مدون و کار وقت گذاری در رده‌های پایه، آینده‌ی درخشانی در انتظار کشتی همدان است.

وضعیت هیات کشتی چگونه است؟

وضعیت هیات کشتی اکنون در سرپرستی که به سر می برد و انشالله هر چه سریعتر وضعیتش سرانجام بگیرد همه‌ی اعضاء از استخوان خرد کرده‌های این رشته هستند و از جان و دل مایه می گذارند مهم نیست که چه مدت در هیات باشی مهم این است که چگونه کار درست و با ماهیت برای ارتقا هیات انجام شود.

چه برنامه‌هایی دارید؟

در قدم اول از تمام هیات‌های شهرستان‌ها بازدید به عمل آمد و از نحوه کار آن‌ها و عملکردشان مطلع شدیم و نقاط ضعف و قوت آن‌ها  شناسایی شد و با خرد جمعی برای پیشرفت بیشتر ان‌ها برنامه ریزی می کنیم.

هیات شهرستان‌ها بازوان توانای هیات استان هستند و باید با همدلی در موفقیت کشتی استان قدم بردارند چه برنامه‌هایی برای شهرستان‌ها دارید؟ 

جلساتی با آن‌ها داشته ایم و صحبت‌ها و نظراتشان را گرفته ایم و درد و دل‌های آن‌ها را گوش داده ایم تا کمی و کاستی‌های را برطرف کنیم من معتقدم مربیان رکن کشتی هستند واقعا زحمت و سختی کشتی روی دوش انهاست این عزیزان تک تکشان در سراسر استان می‌توانند به ما کمک کنند تا چرخ پیشرفت کشتی استان سرعت بگیرد.
 
حرف پایانی دبیر هیات کشتی استان؟

از همه عزیزان و دلسوزان کشتی می‌خواهم که با همدلی و همکاری به دنبال موفقیت کشتی استان شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار