معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: خاموشی‌های فشار متوسط با کاهش ۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته به ۸۸۵۵ رسیده است.
کد خبر: ۶۹۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 26 December 2018

همدان معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: خاموشی‌های فشار متوسط با کاهش ۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته به ۸۸۵۵ رسیده است. 

به گزارش تابناک همدان؛ شیرزاد جمشیدی گفت: در ۶ ماه امسال و در بخش فوریت‌های برق ۱۵ سری تجهیزات آر تی یو و مودم نصب و تجهیز شده است که نسبت به سال گذشته ۳ برابر شده است.

وی افزود: نرخ انرژی توزیع نشده با کاهش ۱۹.۶ درصدی از ۱.۹۳ درصد به ۱.۵۵ درصد (دقیقه در روز) تقلیل یافته است، افزود: همچنین در این مدت، خاموشی فشار ضعیف از ۵۵ دقیقه در سال ۹۶ به ۴۵ دقیقه در سال ۹۷ معادل ۱۸ درصد کاهش داشته است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه به تلاش گسترده همکاران در تمام بخش‌ها اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی، مدت زمان خاموشی شبکه‌های فشار متوسط نیز از ۴۵ دقیقه در سال ۹۶ به ۴۱ دقیقه در سال ۹۷ کاهش داشته که تحلیل آمار کاهش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد و تلاش مضاعف بر این است این روند تا پایان سال همچنان روند نزولی خود را داشته باشد.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد خاموشی‌های فشار متوسط با کاهش ۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته به ۸ هزار و ۸۵۵ مورد رسیده است.

جمشیدی ضمن تقدیر از مردم عنوان کرد: از دیگر اقدام بسیار مهم انجام کنترل پیک استان در تابستان بود که خوشبختانه با بسیج همگانی ۳.۵ درصد از سهمیه پیک اعلام شده کاهش یافت و از رقم ۷۰۳ مگاوات اعلام شده توسط شرکت توانیر، رقم ۶۸۷.۳ مگاوات پیک بار استان ثبت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار